Moderator: Redaktörer
jeppe skrev:jo piP är förbluffande bra med rätt uppställning i ett lämpligt rum
Vee-Eight skrev:Carlsson funkar ju i alla rum, inte bara de lämpliga!
Hetsporren skrev:Reagerar oxå på förutsägbara uttalanden som detta:jeppe skrev:jo piP är förbluffande bra med rätt uppställning i ett lämpligt rum
För sjutton, gubbar, det finns ju väldigt många högtalarmodeller
som låter oerhört bra "med rätt uppställning i ett lämpligt rum"...
Rydberg skrev:Hetsporren skrev:För sjutton, gubbar, det finns ju väldigt många högtalarmodeller som låter oerhört bra "med rätt uppställning i ett lämpligt rum"...
Tycker inte jag! Det finns massor av högtalare som inte låter bra alls oavsett, iaf inte lika bra som piP.
Hetsporren skrev:Rydberg skrev:Hetsporren skrev:För sjutton, gubbar, det finns ju väldigt många högtalarmodeller som låter oerhört bra "med rätt uppställning i ett lämpligt rum"...
Tycker inte jag! Det finns massor av högtalare som inte låter bra alls oavsett, iaf inte lika bra som piP.
Du tycker alltså att det finns få högtalarmodeller på marknaden
som låter oerhört bra, ens om de får rätt förutsättningar? Okej!
Rydberg skrev:Hetsporren skrev:Rydberg skrev:Hetsporren skrev:För sjutton, gubbar, det finns ju väldigt många högtalarmodeller som låter oerhört bra "med rätt uppställning i ett lämpligt rum"...
Du tycker alltså att det finns få högtalarmodeller på marknaden
som låter oerhört bra, ens om de får rätt förutsättningar? Okej!
Ja det mesta man lyssnar på skulle jag inte nöja mig med! Okej??!!
Rydberg skrev:Tycker inte jag! Det finns massor av högtalare som inte låter bra alls oavsett, iaf inte lika bra som piP.
Hetsporren skrev:[...]men de låter knappast "förbluffande bra" i alla rum?
Hetsporren skrev:Callisto skrev:De spelar faktiskt mycket bra oavsett pris. De har givetvis sina begränsningar men de når ändå fruktans värt långt. Mycket trevlig liten sak.Hetsporren skrev:fructis skrev:Men det finns inget som kan matcha pip på något sett, framförallt inte om man ser till priset!Du menar: Bara om man ser till priset?
Säkert, men det är ju inte riktigt detsamma som:
"finns inget som kan matcha pip på något sätt"
Man skulle kunna ha formulerat sig: Det de gör,
gör de oerhört bra! Hyllningarna blir ju annars
såväl löjligt osannolika, som våldsamt överdrivna.
pingvinlakrits skrev:Callisto:
Det är en Saabfärg; #268 Hazelnut Metallic. En lokal billackerare fixade det åt mig i förra veckan. Jag har inte min arbetskamera hemma så tyvärr kan jag inte göra lacken rättvisa - den är klart snyggare än bilden visar.
Dock suger mdf mycket så man bör grunda och spackla noggrannt om det ska bli bra. Det fanns sjukt mycket färger att välja på men jag fastnade för den här. Mina pi60 blir i en antracitgrå variant med lyster i, s.k. Sparkling Graphite.
pingvinlakrits skrev:Trivs med dem och de har fått en facelift i form av ny metalliclack, Hazelnut metallic.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster