Moderator: Redaktörer
Svante skrev:Är du en musikälskare?
adzer skrev:Absolut. Jag hade inte vart medlem här annars.
bensnake skrev:adzer skrev:Absolut. Jag hade inte vart medlem här annars.
Du kunde ju, rent hypotetiskt, bara varit intresserad av hifi. Om du inte varit musikälskare, alltså.
PerStromgren skrev:Jag brukar inte använde ordet "musikälskare" om mig själv. Jag skriver mycket mer i tekniktrådar än i musiktrådar här på faktiskt, så...
bensnake skrev:Strmbrg skrev:Emellanåt är jag inte intresserad av mat.
Bara av att bli mätt.
Varför skriver du så?
bensnake skrev:PerStromgren skrev:Jag brukar inte använde ordet "musikälskare" om mig själv. Jag skriver mycket mer i tekniktrådar än i musiktrådar här på faktiskt, så...
Vi gillar dig ändå...
PerStromgren skrev:Jag brukar inte använde ordet "musikälskare" om mig själv. Jag skriver mycket mer i tekniktrådar än i musiktrådar här på faktiskt, så...
hifikg skrev:PerStromgren skrev:Jag brukar inte använde ordet "musikälskare" om mig själv. Jag skriver mycket mer i tekniktrådar än i musiktrådar här på faktiskt, så...
Tsss, som innehavare av ett par gamla ESL-63 är du legitimerad musikälskare. Bara en sann musikälskare upplåter sitt hem åt sådana, de är ju inte direkt diskreta och knappast något för en tekniknörd. Så försök inte!
Strmbrg skrev:Jag tycker såpass mycket om musik att jag borde gå på fler konserter än jag gör.
(Typ ingen de senaste fyra åren...)
Men, jag tilltalas tyvärr inte speciellt mycket av det som bjuds ut, och då är det behändigt att sitta hemma, och bestämma själv vad som skall spelas.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster