Moderator: Redaktörer
Harryup skrev:Eftersom det med rätta klagas en hel del på studiojobb och studios utrustning etc. Så undrar jag:
Om nu Studio Blue ändå har väldigt bra förutsättningar, kanske bästa möjliga.
Vad har dom åstadkommit i musikväg? skivor? artister?
Nån som hört något och kan rekommendera en skiva?
Sanoj skrev:Vem kommer inte ihåg den oförglömliga hitlåten "Is there life on Mars" som gjorde sitt genombrott i folkhemmet på HighFidelity cd#?...![]()
![]()
Nä, något annat har jag dock inte kommit över.
// Jonas
Stämmer.Bill50x skrev:Sanoj skrev:Vem kommer inte ihåg den oförglömliga hitlåten "Is there life on Mars" som gjorde sitt genombrott i folkhemmet på HighFidelity cd#?...![]()
![]()
// Jonas
Menar du Guano Island - Of course there´s life on Mars på High Fidelity CD #66?
/ B
Sanoj skrev:Vem kommer inte ihåg den oförglömliga hitlåten "Is there life on Mars" som gjorde sitt genombrott i folkhemmet på HighFidelity cd#?...![]()
![]()
// Jonas
Margaux skrev:Sanoj skrev:Vem kommer inte ihåg den oförglömliga hitlåten "Is there life on Mars" som gjorde sitt genombrott i folkhemmet på HighFidelity cd#?...![]()
![]()
// Jonas
Man är ju inte sämre än att man fick leta fram skiva 66 ur gömmorna. Spelar nu spår 4![]()
Gott folk. Ni som inte har detta genialiska musikstycke tillhanda. Ni går verkligen miste om något!
NOT
Frutti skrev:Margaux skrev:Sanoj skrev:Vem kommer inte ihåg den oförglömliga hitlåten "Is there life on Mars" som gjorde sitt genombrott i folkhemmet på HighFidelity cd#?...![]()
![]()
// Jonas
Man är ju inte sämre än att man fick leta fram skiva 66 ur gömmorna. Spelar nu spår 4![]()
Gott folk. Ni som inte har detta genialiska musikstycke tillhanda. Ni går verkligen miste om något!
NOT
Haha tur att jag har det då. Har bara en endaste high fidelity-skiva och det råkar vara den ..Fast tycker den är rätt bra i övrigt så...
Harryup skrev:Morello:
Om du lyssnat på flera, vilket är guldkornet. Kan tänka mig att köpa den och lyssna. Är allätare men jazzsolistsångerskor har jag lite problem med
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 23 gäster