Moderator: Redaktörer
ptr skrev:En protokollfråga, mest för att jag är tveksam av naturen och att spela djävulens advokat roar mej.
Jag har ingen erfarenhet av F/E lyssning (Det jag förstår av den bygger på vad jag läst på LTS sajt, men min förståelse är av mindre betydelse). Hur som helst vore det intressant att få veta i vilken omfattning F/E lyssning har verifierats och/eller används av någon/några från LTS och Hr Öhman fristående institutioner (framförallt utanför sverige).
Om min analys av den här trådens F/E debatt stämmer det minsta, så bygger de flesta tveksamheterna om metoden kring det att avlyssning med öronen är en verdertagen modell jorden runt, medan F/E lyssning bara används i den trängre LTS kretsen.
Frågan är om F/E lyssning är HiFi-utvärderandets BetaMax? Kanske pågrund av att metodiken bakom, och tillämpningen av den samma är för otillgänglig för en vidare publik? (Min svamlande hypotes... Det är ju inte alla som har en "konstlast" i bakfickan när man glider in på HiFi-klubben och vill provlyssna den senaste stärkaren..)
/ptr
Hetsporren skrev:Hur utförs en ABX-lyssning/test?
Jorma skrev:2 nya sidor har lagts till på Jorma Design,s hemsidor. Jag kommer inte att komentera det tjöt som jag räknar med kommer här.
Hetsporren skrev:Hur utförs en ABX-lyssning/test?
Jorma skrev:Jag kommer inte att komentera det tjöt som jag räknar med kommer här.
Ni får tjabbla för er själva.
Ha det så trevligt.
jonasp skrev:Jorma skrev:Jag kommer inte att komentera det tjöt som jag räknar med kommer här.
Ha det så trevligt.
Om det här är ett sätt att få nya kunder så måste jag säga att PR-strategin är en smula ... originell!![]()
Snacka om att dra alla över en kam...
jonasp skrev:Om det här är ett sätt att få nya kunder så måste jag säga att PR-strategin är en smula ... originell!
Hetsporren skrev:jonasp skrev:Om det här är ett sätt att få nya kunder så måste jag säga att PR-strategin är en smula ... originell!
Jorma himself är ju en smula ...originell!
jonasp skrev:Jorma skrev:Jag kommer inte att komentera det tjöt som jag räknar med kommer här.
Ha det så trevligt.
Om det här är ett sätt att få nya kunder så måste jag säga att PR-strategin är en smula ... originell!![]()
Bill50x skrev:jonasp skrev:Jorma skrev:Jag kommer inte att komentera det tjöt som jag räknar med kommer här.
Ha det så trevligt.
Fast liiite rätt har väl Jorma![]()
/ B
Mayro skrev:jonasp skrev:Jorma skrev:Jag kommer inte att komentera det tjöt som jag räknar med kommer här.
Ha det så trevligt.
Jag tror inte sååå många här är ev "kunder" till jorma. Och dom ev dyliga förstår nog exakt varför Jorma skriver som han gör... Och ser därvid INTE Jormas ord såsom "dålig Pr"![]()
Snygg sida Jorma..![]()
![]()
Grattis... Hoppas verkligen du kommer lyckas..
Varför då göra reklam här?
dimitri skrev:Jormas info om de nya sidorna kan inte betraktas som reklam eftersom det tidigare efterlystes teknisk information på hans site.
En annan sak är att den infon som ges kan av en del upplevas som otillräcklig.
Otroligt korkade kunder du måste ha som vill veta att din kablar kan lyfta en bil men som inte bryr sig om vilken induktans, kapacitans och resistans dina kablar har.Jorma skrev:Jag skrev tidigare i tråden att den information som jag lägger ut på mina hemsidor är den som mina stora kunder vill ha.
Jorma skrev:jag vill inte ha nya kunder just nu. Jag har för mycket att göra redan och innan jag har hunnit lägga om produktionen någon gång nästa år så håller jag faktiskt igen en del distributörer som har hört av sig helt enkelt därför att jag isåall skulle hamna i sitsen att jag inte kan få fram kablar till dom.
Jag har bett dom vänta ett halvår innan dom får bli mina distributörer.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster