Jag är rätt säker på att du har rätt!adzer skrev:Fan Magnus jag tror inte du har lyckats stava mitt nick korrekt någon gång :p

Moderator: Redaktörer
Jag är rätt säker på att du har rätt!adzer skrev:Fan Magnus jag tror inte du har lyckats stava mitt nick korrekt någon gång :p
Kraniet skrev:problemet med ovala WGs är att de är så svåra att tillverka. Jag vet inte ens hur jag ska kunna rita upp en sådan.
Utgår man från en rund WG med vanlig kvartscirkelprofil, denna ska sedan dras ut åt kanterna så rundningen förvrängs?
Det är inte helt trivialt..
MagnusÖstberg skrev:Reservdel eller center.
Jocke skrev:Hoppas du får det här att funka och blir lika glad och nöjd som jag är - annars får vi söka andra vägar!
MKronsell skrev:Ni har en här som håller på att tillverka en wg i kolfiber/epoxi..
Kan tillverka fler efter önskemål, den vi fixar form till nu är anpassad till Peerless HDS diskanten
MKronsell skrev:Ni har en här som håller på att tillverka en wg i kolfiber/epoxi..
Kan tillverka fler efter önskemål, den vi fixar form till nu är anpassad till Peerless HDS diskanten
Jocke skrev:MKronsell skrev:Ni har en här som håller på att tillverka en wg i kolfiber/epoxi..
Va kul! Är det till Anders? Han har visst lite speciella önskemål...^^ Räknar du på designen eller ska man fixa det själv?
Jocke skrev:Det låter för jäkla bra tycker jag även om jag ska prova att vinkla bak dem lite för att få lite tolerantare sweetspot...
MKronsell skrev:Läs längre upp, ni var många som hann skriva...
MagnusÖstberg skrev:Jocke skrev:Det låter för jäkla bra tycker jag även om jag ska prova att vinkla bak dem lite för att få lite tolerantare sweetspot...
Hur menar du Jocke? Utveckla
MagnusÖstberg skrev:Jag beställde tre stycken
MagnusÖstberg skrev:Jag hoppas för deras skull att de sover när jag går till jobbet
Edit: Nu trillade det in två mail. Ett där jag fick totalsumman, och ett där de upptäkt att vi inte har Euro i Sverige och erbjuder sig att avbryta ordern![]()
![]()
![]()
Idag när jag pratade med Microsoft fick jag frågan var i Great Brittain Sverige låg. När jag förklarade att det inte ligger där undrade de i vilken delstat i USA som Sverige ligger
MagnusÖstberg skrev:Jag hoppas för deras skull att de sover när jag går till jobbet
Edit: Nu trillade det in två mail. Ett där jag fick totalsumman, och ett där de upptäkt att vi inte har Euro i Sverige och erbjuder sig att avbryta ordern![]()
![]()
![]()
MagnusÖstberg skrev:Idag när jag pratade med Microsoft fick jag frågan var i Great Brittain Sverige låg. När jag förklarade att det inte ligger där undrade de i vilken delstat i USA som Sverige ligger
Jocke skrev:MagnusÖstberg skrev:Jag hoppas för deras skull att de sover när jag går till jobbet
![]()
![]()
Euron står ju bra till nu... kan väl inte vara några problem...?
![]()
![]()
Idag när jag pratade med Microsoft fick jag frågan var i Great Brittain Sverige låg. När jag förklarade att det inte ligger där undrade de i vilken delstat i USA som Sverige ligger
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], HakanC, Majestic-12 [Bot] och 18 gäster