Moderator: Redaktörer
mrk skrev:Jag har plats för 5-6 pers
Hur ser det ut för dig FBK?
Ser ut som dessa platser slukats snabbt
mrk skrev:Hittills anmälda i juryn:
-Palle-
Sunde
Andren
Komorok
En plats kvar!
Förslag på dag: lördagen den 23:e mars?
FBK?
FBK skrev:Mindre plats här, 3 pers får plats i soffan och kan lyssna samtidigt.
2-ch skrev:FBK skrev:Mindre plats här, 3 pers får plats i soffan och kan lyssna samtidigt.
Med rotation så brukar det lösa sig. Men en förutsättning är nog att jurun åtminstånde får plats i rummet![]()
Jag har tex. bara 2 vettiga lyssningsplatser.
Tror inte det är så många här som har en så bred sweetspot som 4-6 platser. Oftast är det 1 eller 2 tycker jag det verkar som.
vr6jos skrev:Jag har ansökt om medlemskap och när min ansökan officiellt accepteras så kan jag även tänka mig en plats i juryn
-Palle- skrev:vr6jos skrev:Jag har ansökt om medlemskap och när min ansökan officiellt accepteras så kan jag även tänka mig en plats i juryn
Jag ser inga hinder till varför du inte skulle få vara med, välkommen!!![]()
Då kan du ju knipa Sundes plats då, det verkar ju inte vara någon annan före dig?
Komorok skrev:Så då är det battle nästa helg? Hos vem börjar vi, var ligger det och när ska vi vara där? Blir det gemensam middag efter battle hos avslutningsvärden, eller ska vi äta på resturant?
mrk skrev:Hittills anmälda i juryn:
-Palle-
Sunde
Andren
Komorok
En plats kvar!
Förslag på dag: lördagen den 23:e mars?
FBK?
Komorok skrev:FBK skrev:Komorok skrev:Jaha... mars... vilken låååång väntan på något gott.
Men värt väntan
Det är väl det vi ska reda ut va?
mrk skrev:FBK skrev:Komorok skrev:FBK skrev:Komorok skrev:Jaha... mars... vilken låååång väntan på något gott.
Men värt väntan
Det är väl det vi ska reda ut va?
![]()
Äh kom igen nu FBK, vi går ut hårt och sätter ribban högt
Klart det kommer vara värt väntan!
-Palle- skrev:Tro på fan att man åkte på att jobba den 23:e..
Så ni kan stryka mig ur juryn, men jag ansluter gärna efter kl 16 när jag slutat!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster