Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:Färska ägg kostar 1428 kr/kg![]()
Priser är en del av styrelsens arbete att besluta om och Bremens Marknads/försäljningschef och det är inte jag. Då Bremen 3D12 finns på Bremens varulager så sker alla slutgiltiga beslut. Det är då Bremen har fått samtliga fakturor för produktionen d v s inklusive alla frakter. Det är om 2½ månad ungefär.
Då får vi se och då återkommer jag. Kommer du till Stockholm till High End mässan den 16/17 februari? Bremen ställer ut i rum Stockholmpå World Trade Center.
Mvh
Peter
Tror det när jag kan lyssna på dom i butik. Mycket snack och lite verkstad hittills.
+1Piotr skrev:
Nån surmule skrev på ljudochbild.se:Tror det när jag kan lyssna på dom i butik. Mycket snack och lite verkstad hittills.
Skapligt irriterande att höra folk med nollkoll uttala sig om "verkstad".
Finns en hel del verkstad i dom där högtalarna och företaget i övrigt.
/Peter
petersteindl skrev:hifikg skrev:Varför var den alls med? Finns det en "äggcenter"?
Harryup har redan svarat. Jag skall dock förtydliga. Då jag bokade rummet var det tänkt att spela med helt ny digital elektronik som bl a extraherar centerkanal enligt mitt koncept. Det finns även delningsfilter och utgångar för basmoduler i elektronik och mjukvara samt en hel del annat också. Det är en synnerligen potent apparat med flera dsp. Den har 4 professionella analoga mikrofoningångar med 32-bitars ADC från Sabre. Den har 8 kanaler med Sabre DACar på utgångarna. Det mesta var färdiglött på 4-lagerskretskortet under torsdagen, men det visade sig att något inte stämde och behövde åtgärdas.
Mvh
Peter
RMA skrev:Ja,detta verkar spännande! Kan denna apparat ersätta en hemmabio reciver?
Aerob skrev:petersteindl skrev:hifikg skrev:Varför var den alls med? Finns det en "äggcenter"?
Harryup har redan svarat. Jag skall dock förtydliga. Då jag bokade rummet var det tänkt att spela med helt ny digital elektronik som bl a extraherar centerkanal enligt mitt koncept. Det finns även delningsfilter och utgångar för basmoduler i elektronik och mjukvara samt en hel del annat också. Det är en synnerligen potent apparat med flera dsp. Den har 4 professionella analoga mikrofoningångar med 32-bitars ADC från Sabre. Den har 8 kanaler med Sabre DACar på utgångarna. Det mesta var färdiglött på 4-lagerskretskortet under torsdagen, men det visade sig att något inte stämde och behövde åtgärdas.
Mvh
Peter
Jag saxar detta från hifikg's medlemspresentation då jag tycker detta kräver lite extra uppmärksamhet! Den där elektroniken du pratar om låter väldigt spännande! Är det något som är skräddarsytt för dina högtalare eller något som man kan köpa separat och använda med andra högtalare? Berätta mer helt enkelt!
Aerob skrev:Oj Peter, det här låter som en helt fantastisk produkt! Misstänker att prislappen blir det enda avskräckande...
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 19 gäster