Moderator: Redaktörer
Morgan skrev:Tänker ni använda bjälklaget som baslådor, typ? Det är inte lätt att få sådana här prylar att bli osynliga eller diskreta (visuellt, menar jag - ljudmässigt är de ju aldrig diskreta)
johnnys skrev:Nattlorden skrev:lång hävstång under pallen så kan du knuffa den i små omgångar utan att behöva ta i värst mycket... så borde du kunna få fram den till dörrtrappan i alla fall.
Tog fram snowracern och drog upp en bas i taget!
johnnys skrev:Nattlorden skrev:lång hävstång under pallen så kan du knuffa den i små omgångar utan att behöva ta i värst mycket... så borde du kunna få fram den till dörrtrappan i alla fall.
Tog fram snowracern och drog upp en bas i taget!
NiklasF skrev:Du får tänka på att Nattis har problem med att lyfta fulla kaffekannor och att folk tar i hand, handlederna tar visst stryk av detta
Nissep skrev:Rumsmoderna kan du lösa med fler basar.. Det finns en skön rapport från AES där de simulerar med olika antal random utplacerad. Max de simulerade var 5000 basar i ett vanligt lyssningsrum.
How many subwoofers are enough?
.
johnnys skrev:Tänk 5000 tusen 21 tummare coolt men får nog platsbrist och så värst diskret blir det inte heller
bakerman22 skrev:johnnys skrev:Tänk 5000 tusen 21 tummare coolt men får nog platsbrist och så värst diskret blir det inte heller
Fem miljoner 21-tummare räcker nog till dom flesta, men blir svårt att klämma in..![]()
Jag bor i Motala och hoppas att jag får lyssna på detta löjligt feta kökssystem när det är klart.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 17 gäster