Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
adzer skrev:MagnusÖstberg skrev:Skicka ett PM då.
Skall göra det nästa gång. Jag insåg inte att folk kunde ta illa vid sig om man gjorde det offentligt.
hifikg skrev:
Tänk er Ino vs Ägg i ett test... high life hela 2013!
Kitchenmaster skrev:adzer skrev:MagnusÖstberg skrev:Skicka ett PM då.
Skall göra det nästa gång. Jag insåg inte att folk kunde ta illa vid sig om man gjorde det offentligt.
Jag tyckte det var fint skrivet av dig och till skillnad mot mycket annat skit som står skrivet i denna tråd så gjorde din text mig glad.Att försöka hindra någon att ge beröm/kred offentligt känns märkligt, tycker jag. Varken ditt eller detta inlägg är det enda off topic som skrivits här.
dimitri skrev:hifikg skrev:adzer skrev:hifikg skrev:...
OA52 är också riktigt fina högtalare.
Jag skulle gärna se ett korrekt opartiskt test av Ino, men då är ju frågan om vem som skulle utföra detta och hur för att den skall bli allmänt accepterad.
Det kommer det förstås aldrig att bli, he he, men tillräckligt accepterat kanske.
Guru är testade utrikes om jag minns rätt. 10-an iaf. Ska vara motsvarigheten till piP enl Ingvar
petersteindl skrev:dimitri skrev:hifikg skrev:adzer skrev:hifikg skrev:...
OA52 är också riktigt fina högtalare.
Jag skulle gärna se ett korrekt opartiskt test av Ino, men då är ju frågan om vem som skulle utföra detta och hur för att den skall bli allmänt accepterad.
Det kommer det förstås aldrig att bli, he he, men tillräckligt accepterat kanske.
Guru är testade utrikes om jag minns rätt. 10-an iaf. Ska vara motsvarigheten till piP enl Ingvar
Så här kanske?![]()
Mvh
Peter
IngOehman skrev:Tack Peter, och gått nytt år!
Vh, iö
Glebster skrev:MagnusÖstberg skrev:Vad har era definitiner i den här tråden att göra?
Eller hyllningspredikan? Kanske hade passat bättre som PM.
Från min sida rör det sig uteslutande om att påvisa för massan att Ino inte på något sätt är att betrakta som någon hobbyverksamhet utan som vilken annan högtalartillverkare som helst. Med det i åtanke kunde det lika gärna varit Mårten Designs eller Monitor Audios utvecklingschef som hjälpte till att testa Larsen 4, kanske är detta scenario lättare att ta till sig för somliga.
Att företaget Ino sedan av många anses som ett bra högtalarmärke skvallrar subforumet om.
IngOehman skrev:"Situationen" har ju skapats av bara en person - Naqref, medvetet och
med uppenbara avsikter. Ingen annan har gått ut offentligt med något
innan testen publicerades i MoLt.
Naqref skrev:IngOehman skrev:"Situationen" har ju skapats av bara en person - Naqref, medvetet och
Uppriktigt sagt IÖ, ska det vara så svårt för dig att hålla dig till sanningen när det är så lätt för alla att kolla upp så kan nog rätt många börja betvivla din förmåga i alla möjliga sammanhang att beskriva sanningen.
Det är som konstaterat Kraniet som startade denna tråd och det gjordes efter att artikeln var publicerad. Det finns inga offentliga kommentarer från mig i ämnet innan denna tråd skapades. Inga.
Har du verkligen så kass minnesbild av även saker som ligger så nära i tiden så vet jag inte vad man ska tro om
MagnusÖstberg skrev:adzer skrev:MagnusÖstberg skrev:Skicka ett PM då.
Har någon gjort det?
Riktigt tråkigt om så var fallet, skall vi skicka en blomma?
Vilken blomsteraffär tycker du bäst om? Det kanske skall gå med bud också, kan du rekommendera någon?
MagnusÖstberg skrev:Jag har ju sagt att lister är så... 2013
Naqref skrev:IngOehman skrev:"Situationen" har ju skapats av bara en person - Naqref, medvetet och
Uppriktigt sagt IÖ, ska det vara så svårt för dig att hålla dig till sanningen när det är så lätt för alla att kolla upp så kan nog rätt många börja betvivla din förmåga i alla möjliga sammanhang att beskriva sanningen.
Det är som konstaterat Kraniet som startade denna tråd och det gjordes efter att artikeln var publicerad. Det finns inga offentliga kommentarer från mig i ämnet innan denna tråd skapades. Inga.
Har du verkligen så kass minnesbild av även saker som ligger så nära i tiden så vet jag inte vad man ska tro om
IngOehman skrev:Naqref skrev:IngOehman skrev:"Situationen" har ju skapats av bara en person - Naqref, medvetet och
Du behöver läsa det jag skrev noggrannare.
Denna tråd startade efter att testen publicerats. Det jag skrev
handlade om det du skrev innan artikeln hade publicerats. Det
var du och ingen annan som skrev det du skrev.
Vh, iö
Naqref skrev:Och var skrev jag offentligt om testen innan den publicerades?
paa skrev:Naqref skrev:Och var skrev jag offentligt om testen innan den publicerades?
Här kanske:
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... 36#1421836
petersteindl skrev:IngOehman skrev:Tack Peter, och gått nytt år!
Vh, iö
Gott Slut på er allaoch Gott Nytt....
................
Forts. följer
paa skrev:Naqref skrev:Och var skrev jag offentligt om testen innan den publicerades?
Här kanske:
single_malt skrev:paa skrev:Naqref skrev:Och var skrev jag offentligt om testen innan den publicerades?
Här kanske:
Ja, jäklar, det var ett halmstrå det
hifikg skrev:Fick någon läsa det testet i förväg och ge synpunkter?
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster