2-ch skrev:Nu står göken och myser på altaret där den hör hemma![]()
Jaha, det var ju trevligt, men känn dig inte alltför bekväm nu bara. Vi skulle ju kunna säga att du är…
…UTMANAD!
Moderator: Redaktörer
shifts skrev:2-ch skrev:Nu står göken och myser på altaret där den hör hemma![]()
Jaha, det var ju trevligt, men känn dig inte alltför bekväm nu bara. Vi skulle ju kunna säga att du är…
…UTMANAD!
oa51 skrev:Trevligt att GÖK-intresset lever, ingen risk att engagemanget ebbar ut som i så många andra föreningar. Låt nu femte juryplatsen gå till någon som inte var med igår.......
shifts skrev:Jaha, det var ju trevligt, men känn dig inte alltför bekväm nu bara. Vi skulle ju kunna säga att du är…
…UTMANAD!
Jansson skrev: ...Vän av ordning.
-Ska vi anmäla oss hej vilt innan datum är satta?
I så fall kan jag väl lika gärna anmäla mig till nästa battle på vinst och förlust? Trycket är stort jag vet, alla vill vara med i juryn, men vad säger regelverket?
...
petersteindl skrev:Här är beviset
Jansson skrev: ...Vän av ordning.
-Ska vi anmäla oss hej vilt innan datum är satta?
I så fall kan jag väl lika gärna anmäla mig till nästa battle på vinst och förlust? Trycket är stort jag vet, alla vill vara med i juryn, men vad säger regelverket?
...
Mvh
Peter
Jansson skrev:Det var som tusan, det hade jag glömt.
2-ch skrev:Jansson skrev:Det var som tusan, det hade jag glömt.
Men jag kom ihåg det
Är det dags för någon form av reglering?
Snart kommer vi annars se den första anmälningen utan att det finns någon utmanare
chrisss skrev:oa51 skrev:Trevligt att GÖK-intresset lever, ingen risk att engagemanget ebbar ut som i så många andra föreningar. Låt nu femte juryplatsen gå till någon som inte var med igår.......
Jag vill gärna vara med.
Nyfiken på att höra NHT
RogerGustavsson skrev:KarkXII körde med Cerwin Vega. Vad hade 2-ch? NHT 3.3 stod visst att läsa i en annan tråd.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster