Moderator: Redaktörer
Perka skrev:Jag tror dock att jag skulle behöva ha lite mer basstöd på sikt...och hur skall jag då tänka?
Perka skrev:Såsom kommandes från "Linn-lägret" med erfarenhet från aktivit delade system så är det kanske hela den positiva effekten av delning jag på sikt tänker leta efter...eller snart...eller hur det nu blir...
Det har varit dåligt intresse för de där. För högt pris, och skulle jag gissa - för "inovativ" förgsättning för att passa in i de flesta hem.shifts skrev:De är alla rätt ovanliga på begagnat marknaden, men dyker ändå upp lite då och då. Här är en annons på profundusP-4 som fortfarande finns uppe. Intresset verkar ha varit stort då den haft många visningar, kanske är de knyckta redan:
http://www.hifimagasinet.com/annonsDeta ... nsID=73737
MagnusÖstberg skrev:Det har varit dåligt intresse för de där. För högt pris, och skulle jag gissa - för "inovativ" förgsättning för att passa in i de flesta hem.shifts skrev:De är alla rätt ovanliga på begagnat marknaden, men dyker ändå upp lite då och då. Här är en annons på profundusP-4 som fortfarande finns uppe. Intresset verkar ha varit stort då den haft många visningar, kanske är de knyckta redan:
adzer skrev:Om du med bygga ihop menar en byggsats så är det väldigt enkelt om man inte har tummen mitt i handen.
Purre skrev:adzer skrev:Om du med bygga ihop menar en byggsats så är det väldigt enkelt om man inte har tummen mitt i handen.
Säg inte för mycket nu, tycker det kommer trådar titt som tätt om hur piP ska monteras ihop och folk har problem att följa schemat till filtret.
Så om det är svårt eller lätt beror på personen som ska utföra jobbet!
PojkenMedTur skrev:MagnusÖstberg skrev:Det har varit dåligt intresse för de där. För högt pris, och skulle jag gissa - för "inovativ" förgsättning för att passa in i de flesta hem.shifts skrev:De är alla rätt ovanliga på begagnat marknaden, men dyker ändå upp lite då och då. Här är en annons på profundusP-4 som fortfarande finns uppe. Intresset verkar ha varit stort då den haft många visningar, kanske är de knyckta redan:
Omålade med dämpfötter kostar de 14500, är det så kreativt med 15k för mina otroooligt snygga då
bassman skrev:Det är ju inga filter i moduler, det enda som man skall se upp med är kabeldragningen från terminal och element så att kabeln inte ligger och skallrar mot någon del av modulen...
Purre skrev:Nu har jag aldrig monterat ett par basmoduler men något i filterväg borde det ändå vara tycker jag om än inte delningsfilter för elementen kan väl inte vara så perfekta att det går rakt upp och ner från förstärkaren?
UrSv skrev:Varje gång jag tittar på de där bilderna på basarna kommer jag till bilden på systern och då glömmer jag bort att det var basarna det handlade om
Perka skrev:Hej,
Nybliven Ino Pips ägare och ny medlem på forumet! Fick hem mina Pip i veckan och jag måste säga att det spelar fantastiskt bra tillsammans med Holographic Pre & Amp 17. Jag tror dock att jag skulle behöva ha lite mer basstöd på sikt...och hur skall jag då tänka?
Är följande lösning rätt väg eller finns det andra bra/bättre alternativ:
Ino CR80 + ett slutsteg till + och tex Ino p4
Gissar att jag kommer få leta begagnade grejor - är det något att tänka på med beggade CR80? Tips mottages gärna....
Häls Per
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster