Moderator: Redaktörer
Eller ska jag sälja å köpa nya när jag väl kan använda dem igen,
är kanske synd att ingen lyssnar på dem ?
Svenn3SaataN skrev:Som sagt, det finns nog många villiga fodervärdar på forat. Det är ju dessutom gratis!
MagnusÖstberg skrev:Mycket dyra!
hevi skrev:hifikg skrev:Jag hyr ett förråd på 50 kbm för 400 kronor i månaden... med fönster och el... kan byggas om till hemmabio i framtiden.
Location, location, location...
MagnusÖstberg skrev:Många i Stockholm har insett detta och rullar iväg med sina grejjer i släp 20-25 mil till andra städer om saker skall långtidsförvaras. Det är galet stor prisskillnad.
Zed skrev:MagnusÖstberg skrev:Många i Stockholm har insett detta och rullar iväg med sina grejjer i släp 20-25 mil till andra städer om saker skall långtidsförvaras. Det är galet stor prisskillnad.
Ja kanske inte så dum ide , shurgard ska ha 900kr per månad för 6-8m^3 är åtminstånde korkat att ställa basmodulerna där då det rör sig om ett år eller så.
en annan ide jag fick i går är att sälja allt och köpa nått av pi60s paren som är ute på hifimagasinet nu, blir ungefär samma slant, och de skulle jag kunna placera dit jag ska, basmodulerna kommer jag aldrig få in där.
är dessutom synd att låta fina grejer bara stå i nått föråd
MagnusÖstberg skrev:Zed skrev:MagnusÖstberg skrev:Många i Stockholm har insett detta och rullar iväg med sina grejjer i släp 20-25 mil till andra städer om saker skall långtidsförvaras. Det är galet stor prisskillnad.
Ja kanske inte så dum ide , shurgard ska ha 900kr per månad för 6-8m^3 är åtminstånde korkat att ställa basmodulerna där då det rör sig om ett år eller så.
en annan ide jag fick i går är att sälja allt och köpa nått av pi60s paren som är ute på hifimagasinet nu, blir ungefär samma slant, och de skulle jag kunna placera dit jag ska, basmodulerna kommer jag aldrig få in där.
är dessutom synd att låta fina grejer bara stå i nått föråd
Fodervärd är ett bra alternativ. Ofta använt här på forumet. Jag har högtalare ute på foder just nu
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster