tvett skrev:bassman skrev:Jamen så bra då struntar jag i att fundera på att byta ut min EKK
Åtminstonde inte till en kabel med på förhand misstänkta kontakteringsproblem
Jag är övertygad att det utreds om så är fallet
Moderator: Redaktörer
tvett skrev:bassman skrev:Jamen så bra då struntar jag i att fundera på att byta ut min EKK
Åtminstonde inte till en kabel med på förhand misstänkta kontakteringsproblem
Jonas skrev:Vem vill köpa 2x2,25 m Supra Ply2,0? Billigt!![]()
Kabeln är blå och färgar ljudet![]()
Nästan som högtalare med koskinn.............
Flint skrev:-Palle- skrev:ThePreTor1aN skrev:EKK är väl en mycket ful kabel.
Inte fulare än vad man gör den..
Nej, men på alla sätt klumpig och bändig. Otroligt skönt att vara av med eländet.
Flint skrev:Flint skrev:-Palle- skrev:ThePreTor1aN skrev:EKK är väl en mycket ful kabel.
Nej, men på alla sätt klumpig och bändig. Otroligt skönt att vara av med eländet.
Och eftersom kablar inte påverkar ljudet hör jag förstås heller ingen skillnad efter bytet till hanterbara Suprakablar.
bassman skrev:edit: var kan man köpa sån där makeup-strumpa som EKK:n är klädd med?
tvett skrev:Flint skrev:Flint skrev:-Palle- skrev:ThePreTor1aN skrev:EKK är väl en mycket ful kabel.
Och eftersom kablar inte påverkar ljudet hör jag förstås heller ingen skillnad efter bytet till hanterbara Suprakablar.
Det är skillnad på att påverka och påverka hörbart.
Är det sista din åsikt eller en drift med åsikter du anser finnas på forumet?
Flint skrev:Och eftersom kablar inte påverkar ljudet hör jag förstås heller ingen skillnad efter bytet till hanterbara Suprakablar.
Flint skrev:MagnusÖstberg skrev:Flint skrev:Och eftersom kablar inte påverkar ljudet hör jag förstås heller ingen skillnad efter bytet till hanterbara Suprakablar.
Rör om i grytan ser jag.
Inte så noga med korrektheten då?
Berätta vad jag får säga.
:)KarlXII skrev:Flint skrev:MagnusÖstberg skrev:Flint skrev:Och eftersom kablar inte påverkar ljudet hör jag förstås heller ingen skillnad efter bytet till hanterbara Suprakablar.
Rör om i grytan ser jag.
Inte så noga med korrektheten då?
Berätta vad jag får säga.
Om ljud och dylikt får du säga precis vad du vill.
-Palle- skrev:bassman skrev:edit: var kan man köpa sån där makeup-strumpa som EKK:n är klädd med?
http://svalander.se/shoppen/kabelmaterial/kabelstrumpa
Flint skrev:tvett skrev:Flint skrev:Och eftersom kablar inte påverkar ljudet hör jag förstås heller ingen skillnad efter bytet till hanterbara Suprakablar.
Det är skillnad på att påverka och påverka hörbart.
Är det sista din åsikt eller en drift med åsikter du anser finnas på forumet?
Beskriv skillnaden.
bassman skrev:-Palle- skrev:bassman skrev:edit: var kan man köpa sån där makeup-strumpa som EKK:n är klädd med?
Tackar då skall jag pimpa mina sladdändar
bassman skrev:bassman skrev:-Palle- skrev:bassman skrev:edit: var kan man köpa sån där makeup-strumpa som EKK:n är klädd med?
Tackar då skall jag pimpa mina sladdändar
Så där nu beställt ett lyx-set till EKK, strumpor och röd krympslang, svart har jag sedan tidigare.
När det kommer folk och kikar bakom talarna (jo en del kikar på sladdar)skall jag säga att, det där.. de är djävulskt dyrt de
![]()
matså skrev:Hade ni kopplat in Vallhalla, oj oj då hade sagt oj är min anläggning så bra? Läste om en kille som först testade med lampsladd, platt o livlöst vidare EKK lite bättre men diskanten lät för jävligt. Testade till sist Vallhalla och allting släppte. Det skall sägas att han hoppades att de inte skulle vara större skillnad. Men det var det.
hifikg skrev:Hade fungerat lika bra i omvänd ordning om han trott att han lyssnade på Valhalla sist...
han testade fram och tillbaka ändå vann Vallhallan.hifikg skrev:matså skrev:Hade ni kopplat in Vallhalla, oj oj då hade sagt oj är min anläggning så bra? Läste om en kille som först testade med lampsladd, platt o livlöst vidare EKK lite bättre men diskanten lät för jävligt. Testade till sist Vallhalla och allting släppte. Det skall sägas att han hoppades att de inte skulle vara större skillnad. Men det var det.
Hade fungerat lika bra i omvänd ordning om han trott att han lyssnade på Valhalla sist...
Jag trodde du svor vid Sword?matså skrev:Hade ni kopplat in Vallhalla, oj oj då hade sagt oj är min anläggning så bra? Läste om en kille som först testade med lampsladd, platt o livlöst vidare EKK lite bättre men diskanten lät för jävligt. Testade till sist Vallhalla och allting släppte. Det skall sägas att han hoppades att de inte skulle vara större skillnad. Men det var det.
nej personen är inte jag. Är fullt nöjd med mina men precis som man skulle gå i trasiga kläder för att se säljarens min när jag lägger upp kosingen. En dröm att få prova Valhallan men tror inte att den är så mycket bättre än Sworden the best. I hopepaa skrev:Jag trodde du svor vid Sword?matså skrev:Hade ni kopplat in Vallhalla, oj oj då hade sagt oj är min anläggning så bra? Läste om en kille som först testade med lampsladd, platt o livlöst vidare EKK lite bättre men diskanten lät för jävligt. Testade till sist Vallhalla och allting släppte. Det skall sägas att han hoppades att de inte skulle vara större skillnad. Men det var det.
Användare som besöker denna kategori: Skugga och 22 gäster