Moderator: Redaktörer
Dartman skrev:Jag är i Sthlm den aktuella helgen och kommer förstås gärna med nydistande öron efter slf-konserten 5/4!
/Jonas
Triggerhappy skrev:Borde inte de utsedda domarna välja ut och ta med battle musiken.
MagnusÖstberg skrev:Det är nog underförstått att man kommer när man anmält sig till juryn
Jansson skrev:Jag har ett problem med den helgen.
Vet inte om jag kan få ihop det pga att jag och frugan är bortresta hela veckan före 6/4.
Kan bli tajt.
När vill ni ha OSA?
Kanske jag ska avsäga mig min plats?
2-ch skrev:Att bete sig luderaktig vet jag ingen om.
Men att bli kallad luderaktig och protestera kan leda till värre saker än en rotfyllning![]()
I alla fall så sent som år 2003.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10375496.ab
shifts skrev:Funderar på om vi ska släppa på en sjätte plats. Det borde gå. Jag tycker vi ska det 2-ch, om det fungerar för dig?
Alexi skrev:Har martin ändrat till att han kommer igen?
shifts skrev:Använder du inte stora rummet intill trappen längre? Det är kanske inte så stort?
Alexi skrev:Ja det kan du göra, jag övelåter min plats till micromodular, så potentiellt nya intresserade får chansen.2-ch skrev:Ska jag ändra (kan överlåtas)
2-ch skrev:Synd Jansson![]()
chriss blir väl dess då gladare samtidigt som Alexi och IngÖhman vädrar morgonluft![]()
Triggerhappy visar intresse, bra där.
2-ch
shifts
Jury.
1. blixten_no1 (kommer)
2. MagnusÖstberg (kommer)
3. KarlXII (kommer)
4. Komorok (kommer)
5. chrisss (kan)
6. Alexi (kan överlåtas)
7 (reservplats). IngOehman
EfterGÖK.
micromodular (kommer)
Triggerhappy (kommer)
oa51 (kommer)
Dartman (kommer)
Martin
IngOehman skrev:Är det inte önskvärt med ett udda antal i juryn? Om det bara finns 6
sittplatser så är det kanske bättre med fem i juryn. Lottvinst är ju inte
så kul att göra.
KarlXII skrev:Kan man tycka faktiskt...undrar om sju går in?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 21 gäster