Moderator: Redaktörer
Aerob skrev:Kanske aningens överdetaljerade?
sprudel skrev:Aerob skrev:Kanske aningens överdetaljerade?
Intressant att du säger det! Jag har funderat i samma banor faktiskt.
Lyssnade på en komplett TAD anläggning via Ino piLine där DA/försteg och monoblock var drivning. Jag har fortfarande ett starkt minne av hur man uppfattade hur luften vibrerade runt cymbaler! Funderade då på om det verkligen låter så irl, eller om det enbart är HiFi? Men fräckt var det, onekligen!
Alexi skrev:Den sidan var den värsta jag någonsin sätt! Tar tio sekunder att byta bild av sakta in å ut toning. Vem orkar med att titta igenom 171 bilder så här?
Harryup skrev:Påminner om medicinsk tillverkning.
Tejpade golv och säkert pärmar med hur saker skall åtgärdas om det står på fel ställe.
mvh/Harryup
tvett skrev:Jag gillar den där liknelsen "kunde höra hur luften vibrerade runt cymbalerna", sprudel. Tänk va dålig återgivning det skulle vara om man inte kan höra luften vibrera.
okej kanske lbara är i iPad... Tack, nu är det fixat.Aerob skrev:Alexi skrev:Den sidan var den värsta jag någonsin sätt! Tar tio sekunder att byta bild av sakta in å ut toning. Vem orkar med att titta igenom 171 bilder så här?
Jag?Fast riktigt 10 sekunder tog det väl ändå inte? Inte på min burk i alla fall.
Ps. Så har du skrivit "Ljudtekinska Sällskapet" i din signatur...
Triggerhappy skrev:Intressant att deras steg är klass D, det kanske går att stänga kärnkraftverk i framtiden iallafall.
Deras 2 resp 4 kanalsteg gäller den kommentaren, monoblocket i bildspelet låter jag var osagt.
Alexi skrev:Den sidan var den värsta jag någonsin sätt! Tar tio sekunder att byta bild av sakta in å ut toning. Vem orkar med att titta igenom 171 bilder så här?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 24 gäster