Moderator: Redaktörer
shifts skrev:Helt ok Richard, inga problem alls. Den kritik som framförts är att jag spelade galet för svagt, så pass svagt att det blev svårbedömt. Jag själv tycker ju det låter skitbra, annars hade jag inte utmanat. Blev förvånad över utfallet, minst sagt, men ser det som ett litet uppvaknande.
shifts skrev:Helt ok Richard, inga problem alls. Den kritik som framförts är att jag spelade galet för svagt, så pass svagt att det blev svårbedömt. Jag själv tycker ju det låter skitbra, annars hade jag inte utmanat. Blev förvånad över utfallet, minst sagt, men ser det som ett litet uppvaknande.
shifts skrev:Ino Audio i14 som toppar, fejk infraX-6, cr80s med infratillsats, Marantz SR 5006 (6005? Vet faktiskt inte) som försteg, Sherbourn 5x200 W (minns inte modellbeteckning nu) som slutsteg, iMac 27" trådlöst till Airport Express.
shifts skrev:Den kritik som framförts är att jag spelade galet för svagt, så pass svagt att det blev svårbedömt. Jag själv tycker ju det låter skitbra, annars hade jag inte utmanat. Blev förvånad över utfallet, minst sagt, men ser det som ett litet uppvaknande.
bassman skrev:(senast hörde jag vinylsvarven en meter bakom huvet tjata).. Funkar det på den volymen och om man har ett riktigt tyst rum är det skitfränt!
shifts skrev:bassman skrev:(senast hörde jag vinylsvarven en meter bakom huvet tjata).. Funkar det på den volymen och om man har ett riktigt tyst rum är det skitfränt!
Den lomhörda juryn påstod att de hörde min katt tassa över golvet under pågående battle. Nog är det en elegant katthane i sina bästa år och kanske knarrar golvplankorna något när han sträcker benen, men påpekandet har ändå något överdrivet kan jag tycka. Kränkt är vad jag är.
shifts skrev:Nattlorden: 10 dB kanske
Alexi skrev:Medelnivån hos shift var hela 60dB som starkast när jag mätte.
67,9dB mot 80,7dB hos 2-ch. Nu när jag kollade historiken.shifts skrev:Alexi skrev:Medelnivån hos shift var hela 60dB som starkast när jag mätte.
Var det inte 69 dB ändå? Har för mig det var vad du visade.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 19 gäster