Moderator: Redaktörer
Hotspur skrev:Högsta poäng till de ansvariga på Faktiskt!
Man fattar ju varför du delar ut dessa rosor, hela forumet är ju som en enda stor reklamplats för dig och dina produkter. Därmed inte sagt att det måste vara fel, det är ju upp till var och en att tycka till om...
Faktiskt är verkligen ett trevligt fora, och en trevlig kontrast till alla andra forum där de ansvariga ständigt och jämt stänger trådar och slänger ut deltagare. Högsta poäng till de ansvariga på Faktiskt!
Nu får du väl ändå ta och ge dig
det är Inofantasterna själva som gör den mesta av reklamen
Hotspur skrev:Högsta poäng till de ansvariga på Faktiskt!
Man fattar ju varför du delar ut dessa rosor, hela forumet är ju som en enda stor reklamplats för dig och dina produkter. Därmed inte sagt att det måste vara fel, det är ju upp till var och en att tycka till om...
Nej, varför det? Jag bara konstaterade att Ino Audio/Öhman tar väldigt stor plats på detta forum (utan att direkt kritisera detta förhållande).
dimitri skrev:IÖ skrev:Faktiskt är verkligen ett trevligt fora, och en trevlig kontrast till alla andra forum där de ansvariga ständigt och jämt stänger trådar och slänger ut deltagare. Högsta poäng till de ansvariga på Faktiskt!
I rättvisans (och hederlighetens) namn måste sägas att det är mycket högt i tak på HF nuförtiden. Ett fint forum bland andra fora, inräknat detta.
Dimitri
Hotspur skrev:Risken finns att jag surnar till på dig
Du får bli hur sur du vill. Gillar du inte åsiktsfrihet?
dimitri skrev:Matteplatte
Känner vi varandra? Jag har kallats Dimman under studietiden. Trevligt smeknamn tycker jag!
De vill inte ha adresser med Hotmail, Yahoo o.d.
Det har de talat tydligt om. Helt OK önskemål tycker jag.
Dimitri
Hotspur skrev:mattepatte: Vilka angrepp?
Varför skulle jag förresten vilja
ha en god relation med dig?
så menar jag att det är det för att ansvariga inte fördärvar diskussionerna men den massa onödiga åtgärder
Exakt vad är det du klagar på?
Hotspur skrev:Exakt vad är det du Fridefors/Hotspur klagar på?
Har du inte förstått det? Ändå görs jag till syndabock ("så får du som du vil") för att du drog tillbaka ditt julerbjudande...
Nåväl: Jag tyckte det såg mer än lovligt komsikt ut när du hyllar redaktionen (vilket dom iofs förtjänar) just efter att de (märkligt nog) godkänt din gratisreklam. Framgick inte det med all önskvärd tydlighet i mitt inlägg här ovan?
Användare som besöker denna kategori: Beakungen, Bing [Bot] och 60 gäster