MikeBiker skrev:Kul! Shit va konversationen satte fart jag hinner inte med, har inte ni ett jobb att sköta
Jag jobbar hemifrån samt bejakar min kvinnliga sida med "multi-tasking"
Moderator: Redaktörer
vr6jos skrev:-Palle- skrev:Jag vill också vara med!!
Fasen vilken uppslutning!Om jag räknat rätt har vi redan fått ihop en jury!
1. Öhman
2. Komorok
3. Mrk
4. Sunde
5. Triggerhappy
1:e reserv Palle
Preliminärt datum 11/5
-Palle- skrev:Nu vet jag inte hur många platser MikeBiker kan ta men hos dig borde det väl gå att ha 6 juryplatser?!
vr6jos skrev:-Palle- skrev:Ja då kan det ju faktiskt bli jämt resultat, det vore ju lite kul?
Hur gör man då? Som i UFC kanske, returmöte??
Regelverk Uppgök skrev:e ) Om röstningen utgår med oavgjort resultat så slutar tävlingen oavgjort.
vr6jos skrev:Nattlorden skrev:Då får ni fortsätta med fler låtar tills någon i juryn ändrar sig.
Tur att det bara är ca:200m mellan Micke och mig då,
annars hade det ju kunnat bli jobbigt
vr6jos skrev:Jaha då närmar sig drabbningen! Jag har satt ihop en preliminär låtlista blandat med allt från "hårda grabbar" till "kvinnlig fägring".
Vilken tid ska vi köra? För mig funkar det när som. Ett förslag är att vi ses hos mig från kl.12 och sätter igång med själva Gökandet kl.13:01
Därefter fikar vi och ser lite lagom hemliga ut för att sedan promenera de ca:2-300m ner till Mikethebike.
Låter det bra, eller finns andra önskemål??
petersteindl skrev:Om du väljer 5 jättelånga sega låtar med Bruce Springsteen så kan du inte förlora. Juryn kommer nämligen gå med på vad som helst för att slippa. Då byter du låtval under förutsättning att ...![]()
Mvh
Peter
vr6jos skrev:Jaha då närmar sig drabbningen! Jag har satt ihop en preliminär låtlista blandat med allt från "hårda grabbar" till "kvinnlig fägring".
Vilken tid ska vi köra? För mig funkar det när som. Ett förslag är att vi ses hos mig från kl.12 och sätter igång med själva Gökandet kl.13:01
Därefter fikar vi och ser lite lagom hemliga ut för att sedan promenera de ca:2-300m ner till Mikethebike.
Låter det bra, eller finns andra önskemål??
petersteindl skrev:Om du väljer 5 jättelånga sega låtar med Bruce Springsteen så kan du inte förlora. Juryn kommer nämligen gå med på vad som helst för att slippa. Då byter du låtval under förutsättning att ...![]()
Mvh
Peter
Sunde skrev:Jag måste tyvärr meddela att jag inte kan medverka på lördag pga massa tråkiga omständigheter.
Stefanw skrev:Aha, nu är det ju så att jag är i Stockholm på lördag och kommer gärna med på detta trevliga evenemang om man får....?
Jag hade ju tänkt att hälsa på komorok på lördag, men detta låter ju väldigt trevligt...
Jag är inte 100 insatt i reglerna men jag kommer gärna med i jury eller som besökare....
Man får väl ta en snabbkurs i gökreglerna....
Mvh/Stefan.
En norrlänning på vift.
Stefanw skrev:Aha, nu är det ju så att jag är i Stockholm på lördag och kommer gärna med på detta trevliga evenemang om man får....?
Jag hade ju tänkt att hälsa på komorok på lördag, men detta låter ju väldigt trevligt...
Jag är inte 100 insatt i reglerna men jag kommer gärna med i jury eller som besökare....
Man får väl ta en snabbkurs i gökreglerna....
Mvh/Stefan.
En norrlänning på vift.
vr6jos skrev:Komorok skrev:Jag tar med lite musik också.
Misstänker att din "musik" inte kommer höras så mkt hos mig förutom någon enstaka ton över 20Hz![]()
Ska bli kul att få finfrämmande igen, win or loose....
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster