Moderator: Redaktörer
NNord skrev:Sporren, är det en telefon du kan rekommendera?
pingvinlakrits skrev:Hoppas bara battertiden inte är en knapp tredjedel av den utlovade - som på Ipod mini.
Jag är grymt besviken på en spelare som lovar "upp till 18 timmar" men som i verkligheten ger knappt fyra...
![]()
Five stars for looks
Two stars for handling...
Huxflux skrev:NNord skrev:Jag vill ha en iAUDIO5 jag !
Jag har en IAUDIO5 XL, suverän spelare med närmare 30 timmars speltid
//Stellan
pingvinlakrits skrev:Hoppas bara battertiden inte är en knapp tredjedel av den utlovade - som på Ipod mini.
Jag är grymt besviken på en spelare som lovar "upp till 18 timmar" men som i verkligheten ger knappt fyra...
![]()
Five stars for looks
Two stars for handling...
HankHank skrev:Huxflux skrev:NNord skrev:Jag vill ha en iAUDIO5 jag !
//Stellan
Jag pillade på en sån i helgen. Mitt intryck är att den är helt värdelös. Det fanns ingen tillstymmelse till gui och den kändes plastig och otymplig. Sa jag att den var ful också?
HankHank skrev:Huxflux skrev:NNord skrev:Jag vill ha en iAUDIO5 jag !
//Stellan
Jag pillade på en sån i helgen. Mitt intryck är att den är helt värdelös. Det fanns ingen tillstymmelse till gui och den kändes plastig och otymplig. Sa jag att den var ful också?
hicke skrev:Lustigt det där med iPod och batteritid. När Shuffle kom, skrev Apple att den skulle ha 12h batteritid. När arstechnica och 99mac testade den, mättes den upp till 20h...
silvervarg skrev:Här är en mycket intressant mätning som gjorts på bl.a. iPod shffle och iPod mini och iPod 15GB.
http://home.comcast.net./~machrone/play ... ertest.htm
Snacka om skillnader i hur de driver hörlurar!
Det är inte utan anledning att jag kör med separat hörlursförstärkare.
Kanske skulle försöka provlyssna på iAudio X5 och se om den orkar driva bra utan separat hörlursstärkare.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster