vr6jos skrev:Triggerhappy skrev:Jag kanske kan pussla ihop lördagen och vara med i varje fall.
Måste dock vara på Arlanda 17,45 så middagen går bort.
Funkar mitt deltagande?
Klart det gör. Jag ska baka kaka till dig med
Kanon
Moderator: Redaktörer
vr6jos skrev:Triggerhappy skrev:Jag kanske kan pussla ihop lördagen och vara med i varje fall.
Måste dock vara på Arlanda 17,45 så middagen går bort.
Funkar mitt deltagande?
Klart det gör. Jag ska baka kaka till dig med
vr6jos skrev:Jag satsar på ett par hårdare spår denna gång och håller mig ganska kort för att hålla koncentrationen på topp.
Spellistan är som följer:
1. Kari Bremnes "Litt happiness kan ikkje skade"
2. Stemm "One king down"
3. Nickleback "Shakin Hands"
4. Richard Cheese "Die motherfucker die"
vr6jos skrev:Har precis lagt en beställning på 48st 99W12.18 ICE.....
Komorok skrev:Hjälp att få ett halvfärdigt system att lira bra behöver jag alltid hjälp med.
Komorok skrev:Tack för att du sket i att ta med hela citatet som visar att jag knappast tar en seger för givet, Bakerman. Visst kan jag vara dryg, men så dum är jag inte att jag tror att alla föredrar det ljud jag gillar. Jag tycker allvarligt talat att du bör klistra dit resten av citatet också.
vr6jos skrev:Nog för att jag är ganska ödmjuk och prestigelös, men det här med lägga krokben hit, och banka ned i marken dit får mig faktiskt att tappa lusten!
För mig är det här en kul grej bara. Om det ska hållas på, på det här sättet har jag vettigare saker att sysselsätta mig med
Kanske skulle man skapa en "Elitklass" för hela riket där alla megasystem får hålla sig och göra upp?
Ps. Tack bagarn för dina sympatier
Komorok skrev:Jag lämnar härmed UppGÖK och ÖsterGÖK oavsett hur svanesångigt detta låter. Fan vad less jag är på negativismen och Jante.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster