Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:Jag trodde du tänkte annonsera föreställningen.
tobm skrev:Komorok skrev:Jag trodde du tänkte annonsera föreställningen.
Hon är fyra år, och det här är en av låtarna de kommer dansa till...
http://www.youtube.com/watch?v=2LUl4wW6Snk
Jansson skrev:Komorok skrev:Jag lämnar härmed ÖsterGÖK.
Det här var ledsamt att läsa.
![]()
Hoppas du ångrar dig och kommer tillbaka.
Komorok skrev:Jag måste reda ut mig själv innan jag överväger det, men jag saknar er och hela grejen redan. Ni betyder mycket för mig. Jag grubblar ett tag och ser om jag får rätsida på mina problem, sedan ses vi den 25/5. Här just fått hem en till skiva med Man Machine som ska vara i Mint condition. Dessutom nya live-skivan med Dead can Dance som Sista Ordet visade mig. Om nya skivspelaren hittar hit innan dess så blir det nog vinylavslutning på den GÖKen. Ingen som ska förbi Göteborg som kan köra hem den?
Komorok skrev:Luxman PD 300
Komorok skrev:Jansson skrev:Komorok skrev:Jag lämnar härmed ÖsterGÖK.
Det här var ledsamt att läsa.
![]()
Hoppas du ångrar dig och kommer tillbaka.
Jag måste reda ut mig själv innan jag överväger det, men jag saknar er och hela grejen redan. Ni betyder mycket för mig. Jag grubblar ett tag och ser om jag får rätsida på mina problem, sedan ses vi den 25/5. Här just fått hem en till skiva med Man Machine som ska vara i Mint condition. Dessutom nya live-skivan med Dead can Dance som Sista Ordet visade mig. Om nya skivspelaren hittar hit innan dess så blir det nog vinylavslutning på den GÖKen. Ingen som ska förbi Göteborg som kan köra hem den?
d ) Utträde kan endast ske med godkännande av alla närvarande medlemmar vid ett administrativt möte.
MagnusÖstberg skrev:Den var aldrig borta
- Kod: Markera allt
d ) Utträde kan endast ske med godkännande av alla närvarande medlemmar vid ett administrativt möte.
2-ch skrev:Välkommen tillbaka i Göksällskapet![]()
Starten hos mig är kl.12:00
Alexi skrev:Min favoritkrog serverar avsmakningsmeny på häst, så jag hoppar middagen denna kväll.
Användare som besöker denna kategori: Erik_Johansson och 14 gäster