Moderator: Redaktörer
vr6jos skrev:MagnusÖstberg skrev:Jag föreslår försiktigt att du accepterar att din betonggrotta är ett tusenfalt större problem än ditt försteg.
Håller försiktigt med!
petersteindl skrev:vr6jos skrev:MagnusÖstberg skrev:Jag föreslår försiktigt att du accepterar att din betonggrotta är ett tusenfalt större problem än ditt försteg.
Håller försiktigt med!
Om du väljer programmaterial på ett smart sätt så vinner du lätt.
Här är ett bra exempel på vinnarmusik![]()
Mvh
Peter
Nattlorden skrev:sprudel skrev:Jag är inte så säker på att det är så lätt att fixa ett bra försteg. Mycket att välja på, och gärna dyrt.
Jag har fyra olika försteg, vill inte påstå att jag kan höra någon skillnad på dem. Skulle vilja påstå att efter kabel, så är försteg det enklaste att få rätt på.
phloam skrev:Hoppas att det jag skrivit i tråden inte tillfogat någon skada.
Komorok skrev:petersteindl skrev:vr6jos skrev:MagnusÖstberg skrev:Jag föreslår försiktigt att du accepterar att din betonggrotta är ett tusenfalt större problem än ditt försteg.
Håller försiktigt med!
Om du väljer programmaterial på ett smart sätt så vinner du lätt.
Här är ett bra exempel på vinnarmusik![]()
Mvh
Peter
Ja, då vinner han lätt för den där musiken gick inte ens att spela på min utrustning.
Komorok skrev:När får vi presentera spellistorna? Min är ungefär klar.
vr6jos skrev:Komorok skrev:När får vi presentera spellistorna? Min är ungefär klar.
Jag har ju varit på Gotland 1 vecka och jobbat så jag har inte ens funderat kring spellista. Det brukar bli sista veckorna/dagarna som den spikas.
Sedan måste jag ju trolla fram en ny pickup om vi ska kunna köra vinyl också, eftersom jag klantade sönder nålen på min (mc).
Har ställt in siktet på en Benz Micro Ace S.
mrk skrev:Blir ett spännande battle! Anmäler mig till jurytjänst
Har det kommit upp datum ännu?
Adhoc skrev:Svarar du ärligt nej på Komoroks fråga, kan du alltså uppfattas som en såväl tjyv- som tölpaktig person.
Komorok skrev:Med efterGÖK menas att du deltar på festen hos mig efter vinnaren är korad. Är du en trevlig och hederlig person är du välkommen på den festen. Ska jag skriva upp dig?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster