Aerobas!

Hemmapulare debatterar lämpligen i detta forum.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
AndersD

Inläggav AndersD » 2013-05-23 11:32

Fantastiskt snyggt, övergången mellan list och faner är ju helt osynlig.......

Respekt!
.....

Användarvisningsbild
Aerob

Inläggav Aerob » 2013-05-23 17:28

Komorok skrev:Blev detta projekt färdigställt?

Ehh...:oops: Jag antar att det beror på vad man menar menar med färdigställt liksom. Dom spelar sedan en ganska bra stund tillbaka, det sitter faktiskt elementskydd på dom också. Lådorna står på en sockel som står stumt mot golvet men med en uppsättning SD-fossingar mellan låda och sockel. Lådorna är tämligen vibrationsfria. Sockeln skulle ha blivit målad någon gång var det tänkt, men ni vet hur det blir när man ställer in MDF-saker i rummet. Dom blir gärna stående så ett par år och mognar...

tvett skrev:Den här tråden har jag misssat, ja vad hände?

Överkurs att ha osynlig valchromat :wink:

Nja, överkurs vet jag inte. Halva tanken var ju att få en låda där man ska kunna rotera lådan för att få önskvärt utseende. Nu skippade jag förvisso iden med dom dolda anslutningarna pga lathet och för att jag insåg att jag förmodligen aldrig skulle vilja vända valnöten mot golv och vägg, men jag kan fortfarande rotera lådan och få valchromaten antingen upp eller fram. Sedan hade jag det liggande sedan ett tidigare projekt också..

AndersD skrev:Fantastiskt snyggt, övergången mellan list och faner är ju helt osynlig.......

Respekt!

Tack! :D

För att bevisa att dom faktiskt står på plats och spelar, samt faktiskt har elementskydd så lägger jag in en bild från en annan av mina halvfärdiga byggtrådar: ( http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... ic&t=53072 )
Bild

Om jag orkar gillra lite fällor för alla mina dammråttor så kanske jag kan knäppa ett par bättre bilder. Kanske även lite färg på sockeln också...

Föregående

Återgå till DIY-forum