Moderator: Redaktörer
oa51 skrev:OK! Jag kastar handsken!
shifts skrev:Minns inte om du spelade med eller utan basrören när vi battlade. Var det svårt att låta bli dem denna gång?
Komorok skrev:Om det fanns någon regel som gjorde att jag kunde utmana Blixten No1 så skulle jag göra det iaf.
regelverk skrev:c ) Som Stormästare kan man endast utmana annan stormästare inom ett år efter man blivit korad stormästare. Efter det kan man utmana igen på samma sätt som alla andra.
Ja både Blixten och 2-ch.Komorok skrev:Komorok skrev:Om det fanns någon regel som gjorde att jag kunde utmana Blixten No1 så skulle jag göra det iaf.
regelverk skrev:c ) Som Stormästare kan man endast utmana annan stormästare inom ett år efter man blivit korad stormästare. Efter det kan man utmana igen på samma sätt som alla andra.
Betyder det att jag får utmana Blixten men inte oa51?
...
Alexi skrev:Ja både Blixten och 2-ch.Komorok skrev:Komorok skrev:Om det fanns någon regel som gjorde att jag kunde utmana Blixten No1 så skulle jag göra det iaf.
...
Komorok skrev:Alexi skrev:Ja både Blixten och 2-ch.Komorok skrev:Komorok skrev:Om det fanns någon regel som gjorde att jag kunde utmana Blixten No1 så skulle jag göra det iaf.
...
Då kan Blixten känna sig fett utmanad. Dock så vill jag inte förstöra för oa51, så det får ske efter oa51s batalj, men innan jul. Ja, om han inte fegar förstås.
2-ch skrev:Tack för alla gratulationer![]()
Nu ska jag njuta av min anläggning innan jag funderar vidare på om det ska göras något mer för att ytterligare vässa till den.
Ska bli ganska skönt att koppla av från allt vad tävlande heter.
Komorok skrev:Och tro inte att jag inte är ödmjuk inför det hela.
FBK skrev:Kommer ett (sent) Grattis här också.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster