Moderator: Redaktörer
gonkius skrev:Har en squeezebox av den äldre sorten. Den går att pilla isär och vrida displayen 180°. Filat upp två nyckelhål och monterat under en hylla.
Slutsteget (t.amp) ligger dolt i en sockel och högtalare från Meridian blir riktigt trevligt att dra på lite när det lagas här hemma.
TCM skrev:gonkius skrev:Har en squeezebox av den äldre sorten. Den går att pilla isär och vrida displayen 180°. Filat upp två nyckelhål och monterat under en hylla.
Slutsteget (t.amp) ligger dolt i en sockel och högtalare från Meridian blir riktigt trevligt att dra på lite när det lagas här hemma.
Najs! Jag har en SB2 som jag inte använder - det här kanske vore något...?
Stranne skrev:TCM skrev:gonkius skrev:Har en squeezebox av den äldre sorten. Den går att pilla isär och vrida displayen 180°. Filat upp två nyckelhål och monterat under en hylla.
Najs! Jag har en SB2 som jag inte använder - det här kanske vore något...?
Det där var en riktigt smutt lösning. Me like! Jag har en extra SB som ligger och skräpar, det vore inte omöjligt att få till nåt liknande i mitt pluttiga kök. Det får bli nästa projekt!
agent_cooper79 skrev:2-ch skrev:Du får göra som jag, öppna upp tivolit, löda loss högtalaranslutningarna och koppla tivolistärkaren till en mupp. Funkar riktigt dugligt.
Om du tröttnar på att vänta på polklimpan dvs, den såg ju riktigt trevlig ut.
/Magnus
phloam skrev:Jag undrar mest vilken musik man lyssnar på i köket?
phloam skrev:Jag undrar mest vilken musik man lyssnar på i köket?
PekkaJohansson skrev:phloam skrev:Jag undrar mest vilken musik man lyssnar på i köket?
Givetvis "You'll always find me in the kitchen at parties" med Jona Lewie. Till nöds kan man spisa(!) "Burkmat" med Rockfolket eller valfri sång med antingen The Jam, Bread eller Meat Loaf. "Strawberry Fields forever" med Beatles? "Mashed potato time" med Dee Dee Sharp? "Honey" med Bobby Goldsboro?
Med vänlig hälsning
Pekka
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster