edit: Fast nu handlade det ju om Musikälskare, så då blir det svårare...Hifi har ju inget med musik att göra, även om många verkar tro det.
Moderator: Redaktörer
Meridian skrev:Vi Meridian-ägare har inga bilar. Dels har vi inte råd, och dels så finns det inga bilar som har riktigt härlig design längre... (sent 70-tal/tidigt 80-tal)![]()
![]()
![]()
Naqref skrev:Meridian skrev:Vi Meridian-ägare har inga bilar. Dels har vi inte råd, och dels så finns det inga bilar som har riktigt härlig design längre... (sent 70-tal/tidigt 80-tal)![]()
![]()
![]()
Som meridianägare så måste jag protestera! Jag står som ägare till tre bilar:
En Audi 100 Coupé S -72 (numera uppeldad av pyroman)
En SAAB 90 -86
En Citröen BX GTI -89
och jag tycker det finns massivs med härliga bilar! Fast mer än så har jag inte råd med... det var ju rätt!
Meridian skrev:Mkt intressant ämne! Kan bidra lite jag med.
Hifi diggare verkar ofta gilla kameror/foto och någon form av tvåhjulig aktivitet (mc, bmx, downhill osv).
Blivande Linn ägare/Nuvarande Linn ägare åker väldigt ofta BMW.![]()
Vi Meridian-ägare har inga bilar. Dels har vi inte råd, och dels så finns det inga bilar som har riktigt härlig design längre... (sent 70-tal/tidigt 80-tal)![]()
![]()
![]()
Klart vi snöar in på saker btw... Dels för att det är väldigt roligt.... Och sen är vi män. (Nåja, pojkar iaf... hähä..)
mattepatte skrev:Vi Meridian-ägare har inga bilar. Dels har vi inte råd, och dels så finns det inga bilar som har riktigt härlig design längre... (sent 70-tal/tidigt 80-tal)![]()
![]()
![]()
VW K70 ?![]()
Meridian skrev:Mkt intressant ämne! Kan bidra lite jag med.
Hifi diggare verkar ofta gilla kameror/foto och någon form av tvåhjulig aktivitet (mc, bmx, downhill osv).
...
Julle_Jansson skrev:Intressant. Jag har också forskat en hel del om pizzor i mitt research kitchen. Håller just nu på med studier om olika mjölsorter.
Johan_Lindroos skrev: Degen blir liksom seg fast den klarar ändå inte att hålla ihop om man drar ut den för mycket.