Går det att köpa dessa på andra ställen än hos IÖ? (svårt att komma i kontakt med ingenjören som tyvärr är en oerhört upptagen man).
Tack,
zkoa
Moderator: Redaktörer
Naqref™ skrev:http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?lang=se&vat=0&dok=2002830.htm
zkoa skrev:Är det samma kontakt som IÖ använder?
Naqref™ skrev:zkoa skrev:Är det samma kontakt som IÖ använder?
Jupp men hos IÖ kan du få dem även i rött. Frågan är inte om IÖ har lägre pris än Elfa?
IngOehman skrev:Naqref™ skrev:zkoa skrev:Är det samma kontakt som IÖ använder?
Jupp men hos IÖ kan du få dem även i rött. Frågan är inte om IÖ har lägre pris än Elfa?
Ja. Jag tar 20:- + moms (=25:-/st). Som alla förstår går det inte plus, så jag säljer dem bara
till Ino Audio-kunder, som en service.
Och ja - jag har dem i lakritsbåtssvart samt hallonbåtsrött.![]()
Vh, iö
Morello skrev:Kontakten kan köpas på tex. Newark.com för cirka 10 kr/st. Elfa tar som vanligt ut 2-3 ggr mer än konkurrenterna![]()
En trissa som kostar 3 euro på BMM, kostar runt 120 kr på Elfa.
adzer skrev:Någon som vet var man kan köpa dessa nu när elfa inte verkar ha dem inne längre?
Naqref skrev:adzer skrev:Någon som vet var man kan köpa dessa nu när elfa inte verkar ha dem inne längre?
Ino?
adzer skrev:Någon som vet var man kan köpa dessa nu när elfa inte verkar ha dem inne längre?
Rollo skrev:adzer skrev:Någon som vet var man kan köpa dessa nu när elfa inte verkar ha dem inne längre?
Är det domma hära som avses? Finns hos Conny, dessutom även också.
Morello skrev:Kontakten kan köpas på tex. Newark.com för cirka 10 kr/st. Elfa tar som vanligt ut 2-3 ggr mer än konkurrenterna![]()
En trissa som kostar 3 euro på BMM, kostar runt 120 kr på Elfa.
adzer skrev:Rollo skrev:adzer skrev:Någon som vet var man kan köpa dessa nu när elfa inte verkar ha dem inne längre?
Kanon tackar. waco 215 heter dem ja
Purre skrev:adzer skrev:Rollo skrev:adzer skrev:Någon som vet var man kan köpa dessa nu när elfa inte verkar ha dem inne längre?
Kanon tackar. waco 215 heter dem ja
Nä Wago är det.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 5 gäster