Moderator: Redaktörer
bomellberg skrev:Count me in!
rikkitikkitavi skrev:bomellberg skrev:Count me in!
Du är medveten om att gruppköpet inte börjat ännu![]()
Jag sponsrar oxå, vart skickas stålarna?
Adhoc skrev:Jag är på för testen också.
Intresse: 4 alternativt 8 st.
Fråga: Har läst igenom hela tråden men verkar ha missat hur djup korgen är / om något särskilt avstånd behövs bakom magneten. Någon som vet?
Vill fälla in 2+2 st i 2 befintliga lådor som vardera är 240 L / st. Verkar ju perfekt men inre djup är bara 20 cm. Djupet går iofs går att förlänga med ca 10 cm med lite jobb vilket jag dock helst undviker om det inte behövs.
Aerob skrev:Fantastiskt kul att så många är med och bidrar till testning!![]()
Jag väntar fortfarande på besked från Mark angående de magneter som saknas, efter det så försöker vi samla ihop pengarna på något vis. Jag har inga problem i att hålla i den biten, men är lite nyfiken på vilket som är det enklaste alternativet för att hantera pengarna? Paypal har väl dom flesta, och är den betalningsform som jag tror är enklast att administrera. Tycker alla det är ok eller finns det andra önskemål?
Nattlorden skrev:Paypal+bankkonto täcker nog de flestas önskningar om betalsätt kulle jag tro.
Aerob skrev:Adhoc skrev:Jag är på för testen också.
Intresse: 4 alternativt 8 st.
Fråga: Har läst igenom hela tråden men verkar ha missat hur djup korgen är / om något särskilt avstånd behövs bakom magneten. Någon som vet?
Vill fälla in 2+2 st i 2 befintliga lådor som vardera är 240 L / st. Verkar ju perfekt men inre djup är bara 20 cm. Djupet går iofs går att förlänga med ca 10 cm med lite jobb vilket jag dock helst undviker om det inte behövs.
210mm var den förra prototypen, den hade två 25mm magneter, den som nu är aktuell har tre 19mm så förmodligen börjar den närma sig 220mm.
Aerob skrev:Fantastiskt kul att så många är med och bidrar till testning!![]()
Jag väntar fortfarande på besked från Mark angående de magneter som saknas, efter det så försöker vi samla ihop pengarna på något vis. Jag har inga problem i att hålla i den biten, men är lite nyfiken på vilket som är det enklaste alternativet för att hantera pengarna? Paypal har väl dom flesta, och är den betalningsform som jag tror är enklast att administrera. Tycker alla det är ok eller finns det andra önskemål?
Morgan skrev:Nattlorden skrev:Paypal+bankkonto täcker nog de flestas önskningar om betalsätt kulle jag tro.
Direkt överföring till bankkonto är förstås utmärkt enkelt. Håller med. Men hatar PayPal, om inte det framgick i föregående meddelande.
Morgan skrev:Aerob skrev:Fantastiskt kul att så många är med och bidrar till testning!![]()
Vill varmt rekommendera Swish. Betalning med mobiltelefonen. Finns appar för både Android- och Apple-telefoner, och det stöds av svenska banker. Och pengarna är framme väldigt snabbt, samt får man möjlighet att bifoga ett meddelande på SMS, där man med fördel kan skriva sitt Faktiskt-alias.
En app-likation. Konstigt namn för en mjukvara måhända? Ingen ordning på orsak och verkan liksom. Påminner om en tävling som dom kallar kriteriet. Jättekonstigt!bakerman22 skrev:Vad är en app...?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster