Men känner man det inte så göra man det ju inte, alla kan ju inte vara så jävla bra som jag är.

Moderator: Redaktörer
Den har några få peakar som gör att den platsar precis på listans nedre kvartil, men i genomsnitt är den rätt basfattig.Fjonkalicious skrev:Vad tror ni om denna: pleasurekraft - anubis
http://open.spotify.com/track/7JN3XR7ZO5h2W42UBK561I
tiaz skrev:NiklasF skrev:Då får ni hitta dom vid sidan av och njuta av lite rock n roll som faktiskt går att spela högt
detta finns det MYCKET av
Alexi skrev:
Jag har mätt alla tre versionerna av AC/DC - Boogie Man, på Youtube, ingen av dem innhöll någon infra...
NiklasF skrev:tiaz skrev:NiklasF skrev:Då får ni hitta dom vid sidan av och njuta av lite rock n roll som faktiskt går att spela högt
detta finns det MYCKET av
Ok, give it to me baby!
Det finns flera spår i listan som mäter ganska likt det spåret, så den skulle absolut kunna legat på listan. Jag lägger dock själv inte längre in spår som bara når upp till +50dB. Utan har höjt gränsen till 60-65dB. Lägsta piken ligger dock vid 32Hz.tiaz skrev:ta o mät "got to rock (to stay alive) med Saxon på spotify o se hur lågt den går. jag är lite nyfiken, tror dock inte det händer så mycket i 20hz men skulle va intressant o veta.
tiaz skrev:finns väl hur mycket som helst?
ta o mät "got to rock (to stay alive) med Saxon på spotify o se hur lågt den går. jag är lite nyfiken, tror dock inte det händer så mycket i 20hz men skulle va intressant o veta.
HK430 skrev:på den här låten fladdrar konerna rätt ordentligt, synd att det är en ganska kass låt i övrigt
http://open.spotify.com/track/6wwAaPoX7Ce81Rn85Ntm89
NiklasF skrev:tiaz skrev:finns väl hur mycket som helst?
ta o mät "got to rock (to stay alive) med Saxon på spotify o se hur lågt den går. jag är lite nyfiken, tror dock inte det händer så mycket i 20hz men skulle va intressant o veta.
Nu får du ju kamma dig lite, du är inne i en infratråd och tipsar om Saxon som inte har någon bas alls, det fräser i öronen utav den fissliga diskanten innan man ens börjar känna något![]()
Men men det finns ju huuuuur mycket som helst så kör på vetja![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster