Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Jag skulle säga bra för både köpare å säljare, eftersom det är ett relativt riskfritt köp.steveo1234 skrev:Bra för säljare, dåligt för köpare.
Jag tänker på min egen beg. bilstråd, vistkanske man kan köpa en udda fransk bil billigt, men hur lätt är dem sen att sälja? Ino är som en V70. Vist är det många till salu, men de är endå lätta att sälja vidare utan allt för storförlustom man betalade normalt pris när man köpte.
Richard skrev:Alexi skrev:Jag skulle säga bra för både köpare å säljare, eftersom det är ett relativt riskfritt köp.steveo1234 skrev:Bra för säljare, dåligt för köpare.
Jag tänker på min egen beg. bilstråd, vistkanske man kan köpa en udda fransk bil billigt, men hur lätt är dem sen att sälja? Ino är som en V70. Vist är det många till salu, men de är endå lätta att sälja vidare utan allt för storförlustom man betalade normalt pris när man köpte.
Jag tycker nog både piP och pi60 är betydligt bättre än en sådan skitbil som volvo V70....
Skulle nog hellre jämföra med Toyota, högt ingenjörskunnande, högt andrahandsvärde.
mx skrev:Pröva sälj Ino-prylar i Norrbotten. Här kan priserna bli högre än nypris. Långt
till källaren och dessutom måste man göra flera svängar.
hifikg skrev:Richard skrev:Alexi skrev:Jag skulle säga bra för både köpare å säljare, eftersom det är ett relativt riskfritt köp.steveo1234 skrev:Bra för säljare, dåligt för köpare.
Jag tycker nog både piP och pi60 är betydligt bättre än en sådan skitbil som volvo V70....
Skulle nog hellre jämföra med Toyota, högt ingenjörskunnande, högt andrahandsvärde.
Kör du Toyota på spikfötter? Själv e jag inne på min andra Volvo o eftersom 240 inte tillverkas längre fick det bli en V70. Skitbil? Well, e väl som e Linn LP12, stabil o trygg, men inget att hetsa upp sig över. Det mesta är roligare, men en LP12 är alltid en V70.
Frutti skrev:Har piP blivit billigare? När jag köpte min monteringssats i körsvbr, 2004 tror jag det var, så har jag för mig att de kostade över 12000 kr. iofs var det med den fina gråa magnetiskt skärmade basen. Jag minns kanske bara fel?
Aerob skrev:Bumpar tråden med frågan vad som är ett rimligt pris för ett begagnat cr80s med tillhörande infra-tillsats?
IngOehman skrev:Tycker jag också, som betalar mer (4 068:-).Aerob skrev:Bumpar tråden med frågan vad som är ett rimligt pris för ett begagnat cr80s med tillhörande infra-tillsats?
Som alltid så är priset det man hittar någon som vill betala.
Men ett cr80s, med eller utan infratillsats, (oskadat) har ju alltid ett
garantipris dessutom, eftersom jag tar dem som inbyte för 72% av
deras nypris, om man vill.
Dock kan man kanske få mera betalt för dem genom att sälja dem till
någon annan.
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster