Moderator: Redaktörer
oa51 skrev:Tack för inbjudan! Jag kommer gärna även i år
KarlXII skrev:2-ch skrev:Kalle dussin får väl komma till frukosten om han ska hinna med sin BBQ Low and Slow![]()
Har skaffat snabbgrill. Tar hojen.
Johan_Lindroos skrev:Jag kommer gärna, och Catrin också!Har ju ännu inte hälsat på hos dig.
IngOehman skrev:Finns det plats för mig också?
Vh, iö
petersteindl skrev:Vad är det för tid som gäller? D v s när börjar det? D v s när skall man vara där? D v s när förväntas man komma?
Jag ger ett exempel. Tiden som gäller är 16:00. Det börjar 16:30. Man skall vara där 16:15. Man förväntar sig att äggmannen kanske kommer kl 19:00
petersteindl skrev:Vad är det för tid som gäller? D v s när börjar det? D v s när skall man vara där? D v s när förväntas man komma?
Jag ger ett exempel. Tiden som gäller är 16:00. Det börjar 16:30. Man skall vara där 16:15. Man förväntar sig att äggmannen kanske kommer kl 19:00
2-ch skrev:Upplägget är som förr, vi börjar runt 16:00 och ni tar med det ni vill slänga på grillen och dricka.
Kylskåp finns.
Alexi skrev:Missar denna tillställning varje år
Ni får ordna 40grader i skuggan där hemma så man kan köra lite Svensk semester.
jag ska kolla med sambon om han tänka sig fira semestern nästa år under en infravärmare istället.2-ch skrev:Alexi skrev:Missar denna tillställning varje år
I sverige stavas det infravärmare. Det finns
Alexi skrev:jag ska kolla med sambon om han tänka sig fira semestern nästa år under en infravärmare istället.2-ch skrev:Alexi skrev:Missar denna tillställning varje år
I sverige stavas det infravärmare. Det finns![]()
Med tanke på elpriserna lär det dock inte bli någon större ekonomisk besparing
Nattlorden skrev:KarlXII skrev:2-ch skrev:Kalle dussin får väl komma till frukosten om han ska hinna med sin BBQ Low and Slow![]()
Har skaffat snabbgrill. Tar hojen.
För den grillen hade jag varit beredd att ta mckort...
petersteindl skrev:Tackar för en jättetrevlig aftonbra initiativ och som vanligt superväder på 2-Channels grillaftnar.
Efter ett tag var jag bara tvungen att stöta på så att sägaringa ringa ringa. Hej var är du? Skulle inte du vara här nu? Det är grillafton hos 2-Ch så att säga
![]()
Va, är det ikväll. När började det? Är det för sent att komma över?
Näerå, skynda på! Efter 36 minuter kom IÖ och Norman![]()
Ha en fortsatt skön sommar på er alla.
Mvh
Peter
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster