Såhär ser det ut. plus att det går att använda sig av ett pingisbord ute i hallen, om man inte vill vara i trädammet.
jag förstår principen med nålspik och plugg, hade varit smidigt, men jag tror inte att det är rekommenderat att använda borrmaskinen där inne under tiden det ska repareras. jag vart förvånad över att det fanns så mycket grejjer där måste jag dock säga. behöver kanske tom bara två hörntvingar innan jag börjar att förborra då det fanns en rätt lång limkneckt där. jag kommer nog att köra på vanlig hederlig skruv, detta eftersom jag nog är mest trygg med den. jag vet att man kan göra det snabbt och dammfritt med en handborr. det är nog det jag kommer att få använda mig av med tanke på att maskinerna kommer vara urkopplade ett tag till som det verkar.
det enda problemet jag ser nu är att jag måste ta och hitta någon som kan hjälpa mig att göra stora hål i bafflarna, men med tanke på att jag är en bra bit bort med lådorna så är det ingen stress. har ännu ej fått offert på något.