Moderator: Redaktörer
zartok skrev:hemskt vänligt av dig! jag har skickat ett mail med det som behövs, hoppas att det går att ordna :)
övrig uppdatering för bygget: Jag har varit och köpt terminaler och bananer hos biltema. samt skruvar och 90 graders-stag. köpte även utomhuslim då jag fick det rekommenderat av vår basknarkande bakerman. med tanke på trycket i hans lådor så litar jag på honom =D
paus i helgen då jag jobbar tre 14timmarsskift inom vården, men på måndag blir det att hämta upp mdf'en och sen blir det att börja testklämma, testborra och testlimma :)
zartok skrev:Bananerna är eftersom jag ska koppla subbarna till två ohm och sen seriekoppla dom upp till 4, det är det enda sättet att få dom till 4ohm när dom är i separata lådor, såvida manninte xlrar plus och minus, men det blir samma sak med mer arbete.
Kraniet, jag älskar dig och vill föda din förstfödde. Nu var det bara störande att jag är låst på jobbet ett tag. Fram till 22 ; ( men jädrans måndag morgon!
zartok skrev:Ok, gänget, nya tag! Nu när elementen troligtvis dröjer... länge... så har jag gott om tid att kanske tom arbeta på finishen! Skitbra ide! Men då var det ju en grej. Vad ska jag finisha med?
Från början ville jag ha samma färg som på mina vl-2, men det går nog inte. Kostar mer än subbarna. Då tänkte jag om man kan fanera på något sätt. Svårt att finna på nätet. Därefter tänkte jag, det finns ju fanerpapper, som ser bra ut och samtidigt är billigt! Någon som använt fanerpapåer tidigare och kan berätta om det?
Fanerpapper är en slags papper med klister på baksidan fö.
zartok skrev:Har jag dålig smak om jag säger att jag faktiskt funderar på det?
zartok skrev:Nejnejnej, nu börjar det bli för avancerat. Jag har ingen spraygrej så att jag kan spraypacka, så helst ska färgen finns i sprayburk eller gå att rolla/pensla på. Då enndel av snickeriet var målarverkstad så är det np på den fronten iaf
Användare som besöker denna kategori: Conan och 28 gäster