Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Gud vad ni överarbetar!
Är inte ens säker på att det ni pratar om är en bra lösning faktiskt.
MagnusÖstberg skrev:Rätt mycket. Lägg istället täckjacksfoder närmast. Tycker jag.
Nattlorden skrev:Att tro att det hinner pressas luft genom dem så fort som elementet slår är att ta i. Sätt du en klick trälim eller liknande som feelgood, men det har ingen reell effekt.
MagnusÖstberg skrev:Du skall ju förborra bara precis så kärnan på skruvarna har fritt. Det blir ju bomtätt bara skruven är på plats!
Men pytte-pytte lite lim är inte fel, det hindrar att skruvarna vibrerar upp och trycket blir konstant på skruvförbandet
pstb skrev:på w7basarna sitter skruvarna under upphängningen så för att kunna skruva fast basen måste man lossa en låsring. detta måste man tänka på när man försänker basen så det finns plats för ringen. hoppas jag inte skriver för sent nu när du är färdigfräst
fiskbuljong skrev:Riktigt kul att följa ditt bygge!
Då jag också står i startgroparna för mitt första lådbygge så uppskattar jag alla nybörjarmissar du gör, för då undviker jag förhoppningsvis dom.
Fortsätt att ösa på med bilder, det uppskattas verkligen.
Till sist vill jag säga att jag kanske snor din design med den svävande bottenplattan, tycker det var en väldigt snygg lösning och inte alls svårt att få till.
tvett skrev:Nattlorden skojar bara lite. Klart man inte kan avrunda så tumregelmässigt. Det ligger närmare 69,54 dygn när det kommer till just dina lådor.
Tänker du spela innan du lagt finish?
Illuminatus skrev:tvett skrev:Nattlorden skojar bara lite. Klart man inte kan avrunda så tumregelmässigt. Det ligger närmare 69,54 dygn när det kommer till just dina lådor.
Tänker du spela innan du lagt finish?
Yes, jag kommer provspela innan jag lagt finish.
Hur många timmar/dagar kan då vara lämpligt att vänta? Kan man provspela dagen efter limning?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster