Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:på köpet så är min tonarm på skivspelaren i behov av renovering, så den är ur funktion
vr6jos skrev:Precis en månad kvar nu! Tänkte att det kanske var dax att blåsa liv i tråden så att vi kan spika juryn osv.
Någon bakre vägg har det inte blivit hos mig. Renoveringen av vardagsrummet tog knäcken på mig både fysiskt och ekonomiskt.
Däremot har högtalarna placerats dikt bakväggen och diffusorerna är på plats så ljudbilden är har förbättrats
PerStromgren skrev:Finns det läktarplatser på ett GÖK? Jag skulle gärna sitta in om det går! Ni verkar ha så trevligt!
Komorok skrev:Är du välkommen hos Vr6jos så är saken biff.
vr6jos skrev:Komorok skrev:Är du välkommen hos Vr6jos så är saken biff.
Klart du är välkommen hit mä "the more, the merrier"!
Du kanske inte får någon optimal lyssningsplats under själva tävlingslyssnandet hos mig, men välkommen är du definitivt
PerStromgren skrev:vr6jos skrev:Komorok skrev:Är du välkommen hos Vr6jos så är saken biff.
Du kanske inte får någon optimal lyssningsplats under själva tävlingslyssnandet hos mig, men välkommen är du definitivt
Tack, tack! Count me in, om så på en pall i hallen. Jag kan diska!
Komorok skrev:PerStromgren skrev:vr6jos skrev:Komorok skrev:Är du välkommen hos Vr6jos så är saken biff.
Blir ingen disk. Blir papptallrikar på efterGÖKen.
Men du får gärna ta med efterGÖKsmusik och fru. Sovplats går säkerligen också att ordna här.
Välkommen!
PerStromgren skrev:Komorok skrev:PerStromgren skrev:vr6jos skrev:Komorok skrev:Är du välkommen hos Vr6jos så är saken biff.
Blir ingen disk. Blir papptallrikar på efterGÖKen.
Men du får gärna ta med efterGÖKsmusik och fru. Sovplats går säkerligen också att ordna här.
Välkommen!
Tack, tack! Jag bearbetar fru S.
Komorok skrev:Så där då. Ett nytt försök till spellista då. Har försökt att täcka ett stort musikaliskt område och ändå få med spår som visar både styrkor och svagheter med min stereoanläggning.
Komorok skrev:Har försökt att täcka ett stort musikaliskt område och ändå få med spår som visar både styrkor och svagheter med min stereoanläggning.
2-ch skrev:Komorok skrev:Har försökt att täcka ett stort musikaliskt område och ändå få med spår som visar både styrkor och svagheter med min stereoanläggning.
Vilka av dina låtar anser du själv påvisar just detta?
varför kan ni inte låta juryn välja låtmatrial?Komorok skrev:2-ch skrev:Komorok skrev:Har försökt att täcka ett stort musikaliskt område och ändå få med spår som visar både styrkor och svagheter med min stereoanläggning.
Samtliga låtar visar det ena eller det andra. Några utfyllnadslåtar finns det inte plats för. Exakt vilka som gör vad lämnar jag till juryn att avgöra när det beger sig. Men då mitt system låter ungefär som det förra (Stormästarsystemet) så kan du nog föreställa dig vad som låter bra hos mig och vad som är lite tråkigare.
boom skrev:varför kan ni inte låta juryn välja låtmatrial?Komorok skrev:2-ch skrev:Komorok skrev:Har försökt att täcka ett stort musikaliskt område och ändå få med spår som visar både styrkor och svagheter med min stereoanläggning.
Samtliga låtar visar det ena eller det andra. Några utfyllnadslåtar finns det inte plats för. Exakt vilka som gör vad lämnar jag till juryn att avgöra när det beger sig. Men då mitt system låter ungefär som det förra (Stormästarsystemet) så kan du nog föreställa dig vad som låter bra hos mig och vad som är lite tråkigare.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 41 gäster