Moderator: Redaktörer
TheEye skrev:genstruktur skrev:Vilken verkstad pratar vi om, så man eventuellt kan undvika den?
STT Mediaservice heter dem.
phon skrev:Det blir en liten bilsemester i gamla Svedala då?Tony skrev: Den ar for tung for de flesta flygbolag nar den ar packad for transport.
TheEye skrev:Fick tillbaka slutsteget idag efter bara lite över en vecka (STT Mediaservice tog över fyra veckor för att kolla på apparaten). Tog med den hem, stoppade in alla kablar igen och den låter minst lika bra som innan. Återstår att se hur länge den håller nu, men än så länge är jag väldigt nöjd.
TheEye skrev:Fick tillbaka slutsteget idag efter bara lite över en vecka (STT Mediaservice tog över fyra veckor för att kolla på apparaten). Tog med den hem, stoppade in alla kablar igen och den låter minst lika bra som innan. Återstår att se hur länge den håller nu, men än så länge är jag väldigt nöjd.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot], sammel och 16 gäster