Litet tips till de som letar..

Elementet till vänster är för övrigt en 10"...
Moderator: Redaktörer
adzer skrev:24", manligt.
HK430 skrev:men hallå grappar, det opraktiska vägs ju upp av cool-faktorn rätt snabbt..
"hey babe, jag har en 24 tummare gömd hemma, vill du se?" skulle bli den nya raggningsrepliken
Nattlorden skrev:HK430 skrev:men hallå grappar, det opraktiska vägs ju upp av cool-faktorn rätt snabbt..
"hey babe, jag har en 24 tummare gömd hemma, vill du se?" skulle bli den nya raggningsrepliken
Var beredd på svaret "sådana blev omoderna redan på 70-talet". (tv)
Allram skrev:15 eller 18 brukar vara lämpligt. Storlekar däröver brukar ha pris som ökar snabbare än konarean...
Men tillbaka till elementet.. ett krux skulle väl vara att det måste vändas med jämna mellanrum för att inte bli "snett"?
Detta element tror jag inte är konstruerat med lägsta tänkbara dist. Men luftflyttningsförmågan krossar allt annat på marknaden om 90mm P-P verkligen kommer stämma på prod-ex.NiklasF skrev:Antar att det inte finns specar på elementet än?
Hade vart skoj att se hur en sånhär står sig mot två stycken ifrån projektelementet som skall gå slutet.
Nattlorden skrev:380 liter måste vara en ordentlig felräkning. 25 liter får jag det till, vilket skulle motsvara 23 XXLS 12" om jag utgår från din siffra där, vilket känns mer rimligt.
Alexi skrev:Detta element tror jag inte är konstruerat med lägsta tänkbara dist. Men luftflyttningsförmågan krossar allt annat på marknaden om 90mm P-P verkligen kommer stämma på prod-ex.NiklasF skrev:Antar att det inte finns specar på elementet än?
Hade vart skoj att se hur en sånhär står sig mot två stycken ifrån projektelementet som skall gå slutet.
Kraniet skrev:Nattlorden skrev:380 liter måste vara en ordentlig felräkning. 25 liter får jag det till, vilket skulle motsvara 23 XXLS 12" om jag utgår från din siffra där, vilket känns mer rimligt.
ja självklart felräknat.. tog mm2 som cm2.. (vem anger konarea i mm2?).
får det dock till ca 13 xxls 12".
6kkr för frakt, tull och moms låter lite mycket tycker jag. Jag tänkte mer att två låg närmera 10kkr än en.UrSv skrev:Alexi skrev:$699 styck, så man borde nog kunna få hem två för 10kkr.
Hur då? Bara elementen blir över 9 papp. Lägg sen frakt moms och tull på det. 15 papp verkar rimligt.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 12 gäster