Moderator: Redaktörer
genstruktur skrev:@ Patrik
Jag får väl återkommamed bild på vad jag fått om jag inte förstår utifrån ovanstående förklaring. Tack!
Sa du 5000$?:-P
genstruktur skrev:Vad kul och vad snällt av dig! Framgår det vad tweaket skall användas till instinktivt eller behövs det en förklaring? Får väl återkomma här annars om jag inte förstår vad det skall användas till, åh spännande!
Patrick82 skrev:genstruktur skrev:@ Patrik
Jag får väl återkommamed bild på vad jag fått om jag inte förstår utifrån ovanstående förklaring. Tack!
Ja, två tweaks är $5000. Dom med silver överst och underst i kontakten. Dom har 1 meter silver inuti.
Andra med silver överst och koppar underst är billigare, dom har koppar inuti.
genstruktur skrev:Patrick82 skrev:genstruktur skrev:@ Patrik
Ja, två tweaks är $5000. Dom med silver överst och underst i kontakten. Dom har 1 meter silver inuti.
Spännade!![]()
Är det något du säljer det här annars eller?
joakimfors skrev:genstruktur skrev:Patrick82 skrev:genstruktur skrev:@ Patrik
Spännade!![]()
Är det något du säljer det här annars eller?
http://www.coconut-audioshop.com/
xeizo skrev:Då är följdfrågan, är det någon som köper någon av varorna?
mikro skrev:Porto till detta måste ju bli en massa pengar som kunnat skickas till bättre behövande istället. Det är väl ingen som betalar 5000 dollar för detta trams.
hifikg skrev:Ambitiös parodisida, mycket jobb nedlagt på den. Alltid retar det någon
.

darkg skrev:Det där ser förvisso ut att vara något att hänga i julgranen!

Simp_the_pimP skrev:De vita snäckorna, vilken modell är det?
Jag fick 2 st.
Samt en liten julkalapp i form av en "hanger" av nåt slag.
Blir säkert ett lyft.
DVD-ai skrev:Tack så jätte mycket !
Fick en blå/grön snäcka, två st "pluggar" som man sätter i tomma RCA portar och en hanger
Frågan är, vad gör snäckan ?
Resten självklart!
Tack för presenten, nu ska jag testa om dom kan göra något gott åt ljudet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 29 gäster