Moderator: Redaktörer
ferm skrev:Är i behov av 4st 16ohms mt20 samt 2stycken 8ohms dito. Ännu bättre hade det vart med ct62;-) eller superbra med t22.
2stycken sc165/b65oa hade inte heller suttit fel
---------- HAR NU FÅTT TAG I OVANNÄMDA ARTIKLAR ---------
Det som står nedan finns dock kvar för byte!
Har orginaldiskanter till oa50, toroider, klass-d moduler, psu från hypex, thule pa-250b chassi och en massa annat jox.
mrk skrev:Svensktillverkad POD fotogenkamin i nyskick med originalkartong samt bruksanvisning
Köptes ny av min far som reservvärme, borde ha varit ca 1974-76. Aldrig använd, dock testkörd med några års mellanrum
Veken ser lite torr ut. Finns nya att köpa.
Bytes mot förslag
ferm skrev:ferm skrev:Är i behov av 4st 16ohms mt20 samt 2stycken 8ohms dito. Ännu bättre hade det vart med ct62;-) eller superbra med t22.
2stycken sc165/b65oa hade inte heller suttit fel
---------- HAR NU FÅTT TAG I OVANNÄMDA ARTIKLAR ---------
Det som står nedan finns dock kvar för byte!
Har orginaldiskanter till oa50, toroider, klass-d moduler, psu från hypex, thule pa-250b chassi och en massa annat jox.
phon skrev:8O![]()
![]()
Det där ser ut som grejor från min källare, och ericsson kommer jag ifrån också, och bor i Täby ... kusligt.
Är jag död?
zorro skrev:Borta!
[s]Har idag hjälpt till att rensa ett dödsbo, hos en tidigare LM Ericsson-anställd som gillade prylar. Han hade en helt del grejer hemma men det mesta i elektronikväg var redan slängt när jag anlände. Räddade en låda med rör och motstånd som jag tänkte att något här kanske skulle finna något värde i.
Jag har själv ingen möjlighet att värdera innehållet i lådan utan överlåter det till den som vill ha det. Är det värt gratis, so be it, är det värt en flaska gott vin,
phon skrev:KTH radioklubb?
Nu fick jag helt plötsligt en idé hur jag skall tömma källaren så jag kan bygga ett nytt biorum ...![]()
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], dewpo och 10 gäster