Moderator: Redaktörer
du är rädd för Ingemar Nordströms sax party 66.Komorok skrev:boom skrev:varför kan ni inte låta juryn välja låtmatrial?Komorok skrev:2-ch skrev:Komorok skrev:Har försökt att täcka ett stort musikaliskt område och ändå få med spår som visar både styrkor och svagheter med min stereoanläggning.
Vilka av dina låtar anser du själv påvisar just detta?
Samtliga låtar visar det ena eller det andra. Några utfyllnadslåtar finns det inte plats för. Exakt vilka som gör vad lämnar jag till juryn att avgöra när det beger sig. Men då mitt system låter ungefär som det förra (Stormästarsystemet) så kan du nog föreställa dig vad som låter bra hos mig och vad som är lite tråkigare.
För att jag inte vill.
boom skrev:du är rädd för Ingemar Nordströms sax party 66.Komorok skrev:boom skrev:varför kan ni inte låta juryn välja låtmatrial?Komorok skrev:2-ch skrev:Komorok skrev:Har försökt att täcka ett stort musikaliskt område och ändå få med spår som visar både styrkor och svagheter med min stereoanläggning.
Vilka av dina låtar anser du själv påvisar just detta?
Samtliga låtar visar det ena eller det andra. Några utfyllnadslåtar finns det inte plats för. Exakt vilka som gör vad lämnar jag till juryn att avgöra när det beger sig. Men då mitt system låter ungefär som det förra (Stormästarsystemet) så kan du nog föreställa dig vad som låter bra hos mig och vad som är lite tråkigare.
För att jag inte vill.
2-ch skrev:At your service![]()
Här är dom jag hittade på spottan.
Come Together med Michael Jackson fanns på en annan skiva.
Men den lät komprimerad på datorhögtalarna så den skippad jag.
http://open.spotify.com/user/gillestugan/playlist/6m80gyUGtEdrg3BUBNKqpQ
tvett skrev:Det vore rätt orättvist att låta juryn välja material.
IngOehman skrev:tvett skrev:Det vore rätt orättvist att låta juryn välja material.
Det finns faktiskt ett förslag inlämnat om att varje jury-medlem väljer EN
låt, alltså utöver de som de tävlande väljer själv.
Extra spännande blir det förstås om juryns låtar är hemliga fram till och
med tävlingstillfället...
Jag väntar på svar från ledningen.
Vh, iö
vr6jos skrev:Komorok skrev:Vr6jos, har du ett förslag på nytt datum? Jag är fri alla helger... tror jag.
Jag är ledig typ alla helger så vad sägs om helgen innan? Eller efter, mig kvittar det!
Komorok skrev:Well.. jag sitter och justerar bassystemet med fyra av sex 208 i drift. Tänkte rippa mina låtar och posta dem till dig i veckan.
vr6jos skrev:Oroväckande tyst här tycker jag! Är juryn spikad till den 14:e eller??
Triggerhappy lämnade ju återbud till den 7:e men kanske är sugen att komma nu när datumet är flyttat?
Någon förutom jag som är taggad eller vinner jag på walk-over?!

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster