Moderator: Redaktörer
Patrick82 skrev:2-ch skrev:Coola snokar![]()
En del ser ju ut att ha ätit upp några av dom mindre dessutom.
Med en matchvikt på upp till 18kg känns det som om kontakterna lever lite farligt.
Själv har jag redan alla platseffektiva strömkablar jag behöver.
Kontakterna håller minst 20 kg som jag testat, kanske även 100 kg.
En såg tog för lång tid att öppna sladden med. Nu använder jag en bultsax.
Högtalarkablarna håller 20 kg också.
NiklasF skrev:Mod kan ni inte varna Mikro nu, han vill ju uppenbarligen bara göra folk irriterade.
Martin skrev:NiklasF: det kanske är du som behöver lugna ner dig en smula? mikro är skeptisk och jag förstår honom (tror ju inte heller på nätkablar och sånt, men jag tror att andra tror på det), men lite tjatigt kan jag hålla med om att det börjar bli med kritiken.
mikro skrev:Vad handlar en webshop om om inte pengar enl dig? Eller just den detaljen var ju bara ett konstprojekt, ja just det så var det..
Martin skrev:NiklasF: det kanske är du som behöver lugna ner dig en smula? mikro är skeptisk och jag förstår honom (tror ju inte heller på nätkablar och sånt, men jag tror att andra tror på det), men lite tjatigt kan jag hålla med om att det börjar bli med kritiken.
NiklasF skrev:Var ju tvungen att filma nu bara för det, jag har en JÄVLA röra
Vad gör du med filmen, klipper ihop allas klipp sen eller hur är tanken?
Nu kom det visst med lite ljud ifrån tvn och det lär ju inte vara så spännande att höra Jamie Oliver i bakgrunden
Patrick82 skrev:mikro skrev:Ska man dessutom köra en 18 kilo snok på en benchmark dac lär den åka i golvet.
Jag brukar göra det motsatta: koppla in apparaten i sladden. Det är som att mata en orm ungefär.
Mordiiax skrev:Givetvis skickat in en film till Patrick med tweaksen på plats
Mordiiax skrev:Givetvis skickat in en film till Patrick med tweaksen på plats
Mordiiax skrev:Fick inte med någon manual!
Snälla, rätta mig hur den ska hänga
EvilBoo skrev:Här kommer mitt bidrag till detta roliga event: http://dfiles.eu/files/9509mde60
EvilBoo skrev:Här kommer mitt bidrag till detta roliga event: http://www.youtube.com/watch?v=wMk4VNWJ9RA&feature=youtu.be
Nu blev det Youtube istället.
NiklasF skrev:Men Mikro kan du inte bara klappa igen ditt %¤/" kakhål så är du snäll, förstår du inte saken så gå och sura på något annat ställe än att dra ner stämningen här.
Väldigt sant. Ber om ursäkt.Vee-Eight skrev:MÖ, pinnen:
Martin har gjort det klart att det är sluttjafsat. Det gäller även er.
NiklasF skrev:Aha, fick för mig att den skulle hängas på en ledigt RCA ut/ingång
StefanL skrev:Lägger upp länken här, då det inte framgick vart den skulle hän.
http://m.youtube.com/watch?v=7XmvV9I-WXU
Jag kör hela rasket, lade även påsarna på mitt ena slutsteg och pamfletten på ena basen, man vet aldrig.
Mitt coolaste tweak är min samuraj på ena högtalaren, han ser till att där är ära i systemet.
EvilBoo skrev:Här kommer mitt bidrag till detta roliga event: http://www.youtube.com/watch?v=wMk4VNWJ9RA&feature=youtu.be
Nu blev det Youtube istället.
Patrick82 skrev:Max_Headroom skrev:Det står att man får en sladd gratis. Det står inget om fabrikatet på sladden. Kan vara vad som helst från Clas Ohlson till Nord Ost Valhalla om man frågar mig. Coconut Audio också, förståss, men det ges inga garantier för det i 1a inlägget så vitt jag kan se.
Jag har tyvärr inga Cocnut Audio Tweaks, så det skiter sig för min del i alla fall.
Allt som ges bort är Coconut-Audio sladdar, de är värda tiotusentals kronor styck.
Morello skrev:Patrick82 skrev:Max_Headroom skrev:Det står att man får en sladd gratis. Det står inget om fabrikatet på sladden. Kan vara vad som helst från Clas Ohlson till Nord Ost Valhalla om man frågar mig. Coconut Audio också, förståss, men det ges inga garantier för det i 1a inlägget så vitt jag kan se.
Jag har tyvärr inga Cocnut Audio Tweaks, så det skiter sig för min del i alla fall.
Allt som ges bort är Coconut-Audio sladdar, de är värda tiotusentals kronor styck.
Nej, det är dom inte. I sådana fall hade du sålt kablarna för tiotusentals kronor styck, men nu ger du bort möget istället.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 11 gäster