Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Snart dax att dra dig till marknadsdomstolen om du inte lägger ned denna rappakalja!
Och det säger du till en av forumets givmildaste typer?FBK skrev:Morello skrev:Snart dax att dra dig till marknadsdomstolen om du inte lägger ned denna rappakalja!
Jobbigt med en glädjespridare va? Pröva med att ge bort något, kanske känns bättre då.
MagnusÖstberg skrev:Och det säger du till en av forumets givmildaste typer?FBK skrev:Morello skrev:Snart dax att dra dig till marknadsdomstolen om du inte lägger ned denna rappakalja!
Jobbigt med en glädjespridare va? Pröva med att ge bort något, kanske känns bättre då.
Patrick82 skrev:. T-Amp var bäst för att signalvägen var kortare..
Morello skrev:I ärlighetens namn förstår jag inte forumets administration tillåter att forat används som reklampelare för värsta sortens ormolja - det patrick82 pysslar med är ren geschäft och borde rendera omedelbar avstängning!
mikro skrev:Morello skrev:I ärlighetens namn förstår jag inte forumets administration tillåter att forat används som reklampelare för värsta sortens ormolja - det patrick82 pysslar med är ren geschäft och borde rendera omedelbar avstängning!
Jag kan tycka att Patrick (näringsidkaren) och företaget Coconut-audio nu fått mycket utrymme på forumet för att marknadsföra sina idéer om välljud, samt erhållit gratis reklamplats för diverse kunderbjudanden. Är det rimligt att, för forats fortsatta oberoende opartiskhets skull, be om att reklam och information kring dessa erbjudanden i fortsättningen sker på Patricks egen webbsida? Så kan de som är intresserade av dessa bookmarka den sidan och själva hålla sig uppdaterade. Börjar bli lite löjeväckande för faktiskt.se.
Jag tror att Patrick82 i den roll vi hittills sett honom inte är audiofil utan spelar audiofil (på ett extremt ambitiöst sätt) för att se vilka reaktioner det blir. I sådana fall är han mer sociolog.
Jag har antagit att det är en sorts konstinstallation eller ett sociologiskt experiment där han vill se hur långt han kan gå innan till och med de mest hardcore subjektivistrelativisterna som säger ja och amen till alla tweaks som finns tycker att det är lite... overkill. Det brukar ju börja med att många uppmuntrar honom men att de till slut sätter lite i halsen.
Och då kan det ju bli det ganska underhållande.
schmutziger skrev:Dags att ta bort carlsson och ino delarna då mao.
Borde vi inte gå så långt att vi raderar samtliga inlägg från åtminstone:
Peter Steindl
Naqref
IÖ
Morello
så vi slipper bli påprackade deras unkna synsätt på hifi o bra återgivning, jag menar allt för oberoende opartiskhet!
aisopos skrev:schmutziger skrev:Dags att ta bort carlsson och ino delarna då mao.
Peter Steindl
Naqref
IÖ
Morello
så vi slipper bli påprackade deras unkna synsätt på hifi o bra återgivning, jag menar allt för oberoende opartiskhet!
Men om IÖ skickar mig ett par pi60, eller vad dom nu kan heta, så lovar jag att
i gengäld prisa dom högt här.
Deal?
schmutziger skrev:mikro skrev:Morello skrev:I ärlighetens namn förstår jag inte forumets administration tillåter att forat används som reklampelare för värsta sortens ormolja - det patrick82 pysslar med är ren geschäft och borde rendera omedelbar avstängning!
Jag kan tycka att Patrick (näringsidkaren) och företaget Coconut-audio nu fått mycket utrymme på forumet för att marknadsföra sina idéer om välljud, samt erhållit gratis reklamplats för diverse kunderbjudanden. Är det rimligt att, för forats fortsatta oberoende opartiskhets skull, be om att reklam och information kring dessa erbjudanden i fortsättningen sker på Patricks egen webbsida? Så kan de som är intresserade av dessa bookmarka den sidan och själva hålla sig uppdaterade. Börjar bli lite löjeväckande för faktiskt.se.
Dags att ta bort carlsson och ino delarna då mao.
Peter Steindl
Naqref
IÖ
Morello
mikro skrev:schmutziger skrev:mikro skrev:Morello skrev:I ärlighetens namn förstår jag inte forumets administration tillåter att forat används som reklampelare för värsta sortens ormolja - det patrick82 pysslar med är ren geschäft och borde rendera omedelbar avstängning!
Dags att ta bort carlsson och ino delarna då mao.
Peter Steindl
Naqref
IÖ
Morello
Jag vet inte, frågar du mig? Vad tycker du själv? Brukar de du nämner lägga upp reklamtrådar om sina produkter i tid och otid?
Jag har inget emot "unkna" synsätt, det är väl upp till var och en, men när det prackas på en i tråd efter tråd, den ena mer galen än den andra, och där man dessutom blir påhoppad av entusiastiska (läs: mutade) skribenter för att man har mage att ifrågasätta spektaklet, ja då tycker jag det har gått lite för långt.
Om det åtminstone fanns en specialavdelning på forumet för stolligheterna, något som jag redan efterlyst. Då kunde ju alla pajaser hålla till där, medan de som vill lära sig något om ljudåtergivning kan hålla till i de mer seriösa avdelningarna.
mikro skrev:Om det åtminstone fanns en specialavdelning på forumet för stolligheterna, något som jag redan efterlyst. Då kunde ju alla pajaser hålla till där, ...
schmutziger skrev:nu försvann det jag skrivit men att synas är att bygga varumärke kort skrivet.
Och det har tex hållits tävlingar här där man kunnat vinna högtalare och elelment från en tillverkare tex. då skrek ingen om reklam o grejer.
sen vet jag inte hur länge du följt faktiskt.se och patrick82 men patrick har ju funnits här ett tag och det är nog inte många som tar han speciellt alvarligt
exeres audio är ju en klassiker
10kg magic pebble en annan
10 reasons why my valhalla cable is better than a girlfriend-klippet är legedariskt.
vem minns inte patrick goes banana with ERS-papper!
osv osv
Objektivisten skrev:mikro skrev:Om det åtminstone fanns en specialavdelning på forumet för stolligheterna, något som jag redan efterlyst. Då kunde ju alla pajaser hålla till där, ...
Behövs det, vi har ju redan ''Wänner af Ino'' -avdelningen?
pinnen skrev:Nu önskar jag en moderator som törs säga ifrån.
Ursäkta om denna fråga är kränkande eller nåt men varför ansöker du inte om att bli riktig moderator?
pinnen skrev:Nu önskar jag en moderator som törs säga ifrån.
Ursäkta om denna fråga är kränkande eller nåt men varför ansöker du inte om att bli riktig moderator?
MagnusÖstberg skrev:pinnen skrev:Nu önskar jag en moderator som törs säga ifrån.
Det är min tråd. Jag önskar att den håller sig till ämnet?
Den handlar inte om marknadsföring, forumdelar eller hur du tvättar dina kalsonger.
Vad är oklart för dig?
I den tråden diskuterar vi Patrik82:s utskick med avseende på just utskicket och gåvorna.
Här pratar vi vidare om tweaks i allmänhet och kanske Patrik82s produkter i synnerhet med avseende på produkternas funktionalitet och prisvärdhet.
/K12
MagnusÖstberg skrev:pinnen skrev:Nu önskar jag en moderator som törs säga ifrån.
Den handlar inte om marknadsföring, forumdelar eller hur du tvättar dina kalsonger.
Vad är oklart för dig?
Morello skrev:Patrick82 skrev:. T-Amp var bäst för att signalvägen var kortare..
Bättre i vilket avseende? Hur kom du fram till det? Hur såg sgnalvägarna ut? Berätta och förklara.
StefanL skrev:MagnusÖstberg skrev:pinnen skrev:Nu önskar jag en moderator som törs säga ifrån.
Vad är oklart för dig?
Jag upplever mina tweaks som ohyggligt prisvärda 😎
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster