Moderator: Redaktörer
Hur blir det???Dartman skrev:Hur går det med datum, pojkar?
/Jonas
micromodular skrev:Jag väntar på min soffa
oa51 skrev:Hej! Nu har micromodular och jag spikat datum. Vi börjar kl 12 hos honom den 12/10, fortsätter battle hos mig och avslutar med en god middag.
Antalet i juryn är 6st, fastställt 14/8. Uppdaterat tidigare text s 98.
Tacksam för hjälp med att uppdatera rubriken.....
Jag kommer att konsultera någon av er stormästare för att få råd över hur man fixar låtlistan m.m.
Komorok skrev:Jag vill jurya!
Jag väntar på min soffa så ni kan sitta och OA51 tror jag fortfarande kopplar ihop sina grejjor i lyssningsrummet.
Tålamod pöjkar, tålamod...
oa51 skrev:ÖGÖK- battle mellan micromodular och oa51 den 12/10 med start kl 12! Här är (i ordning) de som anmält intresse av att deltaga vid nästa battle:
Jury:
Komorok: kommer
Karl XII: kommer
Alexi: kommer
2-ch: kommer
blixten_no1: kommer
Dartman: kommer
Därmed är juryn full men nedansående Juryreserver låter jag stå kvar om någon ovan får förhinder: ( ni kan ingå i gruppen "stämningshöjare" nedan)
MÖ
Jansson
IÖ
Observatör(er):
Martin
vr6jos: kommer
Reservobservatör:
IÖ
Stämningshöjare efter battle:
Jansson :kommer
Antalet i juryn är 6st, fastställt 14/8. Avslutar gärna med en middag/fest hemma hos mig, och då ryms vi uppskattningsvis max 20 personer. Ev reserver( MÖ, Jansson, IÖ)
räknar jag med, även om Ni tyvärr inte får plats i källaren under själva battle. Nu kan ta en kaffe eller bärs på bottenplanet alternativt ansluta senare.
oa51 skrev:Hur många IÖ finns det?
Reservation för olika funktion?
Alldeles rätt, det finns ju två Jansson också.........
roggaro skrev:Jansson skrev:Vill för övrigt påminna om att jag leder stort över IÖ i progbattle.
gör du säkert och med försprång gamle M-lundare..
ne jag kommer inte på balen i denna månad iaf.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster