Martin skrev:celef: En varning utdelas till dig för detta hastiga påhopp. Använd tangenterna mjukare nästa gång.

Moderator: Redaktörer
Martin skrev:celef: En varning utdelas till dig för detta hastiga påhopp. Använd tangenterna mjukare nästa gång.
FBK skrev:Martin skrev:celef: En varning utdelas till dig för detta hastiga påhopp. Använd tangenterna mjukare nästa gång.
Varning för det, men icke morellos inlägg ? Ja så kan det gå.
Morello skrev:Patrick82 skrev:Max_Headroom skrev:Det står att man får en sladd gratis. Det står inget om fabrikatet på sladden. Kan vara vad som helst från Clas Ohlson till Nord Ost Valhalla om man frågar mig. Coconut Audio också, förståss, men det ges inga garantier för det i 1a inlägget så vitt jag kan se.
Jag har tyvärr inga Cocnut Audio Tweaks, så det skiter sig för min del i alla fall.
Allt som ges bort är Coconut-Audio sladdar, de är värda tiotusentals kronor styck.
Nej, det är dom inte. I sådana fall hade du sålt kablarna för tiotusentals kronor styck, men nu ger du bort möget istället.
Patrick82 skrev:Morello skrev:Patrick82 skrev:Max_Headroom skrev:Det står att man får en sladd gratis. Det står inget om fabrikatet på sladden. Kan vara vad som helst från Clas Ohlson till Nord Ost Valhalla om man frågar mig. Coconut Audio också, förståss, men det ges inga garantier för det i 1a inlägget så vitt jag kan se.
Jag har tyvärr inga Cocnut Audio Tweaks, så det skiter sig för min del i alla fall.
Allt som ges bort är Coconut-Audio sladdar, de är värda tiotusentals kronor styck.
Nej, det är dom inte. I sådana fall hade du sålt kablarna för tiotusentals kronor styck, men nu ger du bort möget istället.
De har redan sålts för tiotusentals kronor styck, kunderna har lämnat tillbaka dem för att uppgradera till dyrare modeller.
Jag skall inte bygga billiga kablar något mer, för att alla kommer vilja uppgradera ändå och skicka tillbaka dem. Jag har inte plats för alla sladdar.
mikro skrev:Patrick82 skrev:Morello skrev:Patrick82 skrev:Max_Headroom skrev:Det står att man får en sladd gratis. Det står inget om fabrikatet på sladden. Kan vara vad som helst från Clas Ohlson till Nord Ost Valhalla om man frågar mig. Coconut Audio också, förståss, men det ges inga garantier för det i 1a inlägget så vitt jag kan se.
De har redan sålts för tiotusentals kronor styck, kunderna har lämnat tillbaka dem för att uppgradera till dyrare modeller.
Jag skall inte bygga billiga kablar något mer, för att alla kommer vilja uppgradera ändå och skicka tillbaka dem. Jag har inte plats för alla sladdar.
Men snälla, lägg ner nu. Först skriver du att du ska lägga ner Coconut-audio och din webbshop p g a att ingen köper något, nu köper tydligen folk som galningar av dig. Hur ska du ha det?
Patrick82 skrev:aisopos skrev:Men om det inte är så, är det isåfall fritt fram för varenda företagsdrivande individ
att skänka bort lite grejer här på faktiskt för att sen få håva in beröm för sina grejer?
Det är inte lite grejer jag skänker bort, det är alla grejer. Dom skall inte säljas längre. När allt är borta, finns det inte fler, jag skall inte bygga fler heller.
bakerman22 skrev:Jag kan inte riktigt förstå varför dom som irriterar sej så mycket läser i tråden?
Om ni irriterar er är det väl bara att skita i att läsa?
Själv finner jag trådar som dessa högst underhållande.
bakerman22 skrev:Jag har inte heller fått något tweak. Vill inte heller ha något.
Men den lilla pojken som går fram och pekar på den lilla blåa klumpen på stärkaren och utbrister "Åh vad fin!" kommer jag gå och småskratta åt i flera dagar.
Kommer nog att besöka den här tråden för att leta upp det klippet och titta på det ibland om jag känner mej nere.
Patrick82 skrev:Jag har packat min näst största sladd, det var svårt för att den ville komma ut hela tiden. Kartongen är helt bucklig nu och full med tejp, hoppas det går att skicka den.
Min största 15 meters sladd kommer bli ännu svårare att packa. Om någon i Stockholm kan komma och hämta den med bil så skulle det underlätta för mig.
hevi skrev:Patrick82 skrev:Jag har packat min näst största sladd, det var svårt för att den ville komma ut hela tiden. Kartongen är helt bucklig nu och full med tejp, hoppas det går att skicka den.
Min största 15 meters sladd kommer bli ännu svårare att packa. Om någon i Stockholm kan komma och hämta den med bil så skulle det underlätta för mig.
Jag kommer gärna och hämtar den -jag tänkte ha den till min HeadRoom hörlursförstärkare och behöver en lång sladd för att den ska räcka. PMa om du är intresserad.
Mvh
H
hevi skrev:
Jag kommer gärna och hämtar den -jag tänkte ha den till min HeadRoom hörlursförstärkare och behöver en lång sladd för att den ska räcka. PMa om du är intresserad.
Mvh
H
robert293 skrev:Jag har faktiskt en transparent ultra strömkabel här hemma (äldre modell med redigt gubba häng) skicka mig en kokosnöt kabel och är den bättre på något vis så lovar jag att visa mig själv naken bland ormboet med magiska leran på huvudet
hifikg skrev:robert293 skrev:Jag har faktiskt en transparent ultra strömkabel här hemma (äldre modell med redigt gubba häng) skicka mig en kokosnöt kabel och är den bättre på något vis så lovar jag att visa mig själv naken bland ormboet med magiska leran på huvudet
Jag kan fixa en sådan bild om du ö h t kan höra skillnad på olika, hela, strömkablar i ett blindtest. Ställer du upp?
robert293 skrev:hifikg skrev:robert293 skrev:Jag har faktiskt en transparent ultra strömkabel här hemma (äldre modell med redigt gubba häng) skicka mig en kokosnöt kabel och är den bättre på något vis så lovar jag att visa mig själv naken bland ormboet med magiska leran på huvudet
Jag kan fixa en sådan bild om du ö h t kan höra skillnad på olika, hela, strömkablar i ett blindtest. Ställer du upp?
Nä nä här gäller det subjektivitet....vad annars.
Om vetanskapen skall in....hur i helvete skall jag då kunna vinna....ni motbevisar ju varje gång med blindtest ifrån 1969.
Eller...vänta lite nu....ni kanske bara är ute efter min kropp
Fostex skrev:Kul!
Kastade också upp en liten video, tyvärr med dålig ljudkvalité. Tror det var lite för högt för att min lur skulle gilla det.
http://www.youtube.com/watch?v=YpRHPOI9eHo
Fostex skrev:Kul!
Kastade också upp en liten video, tyvärr med dålig ljudkvalité. Tror det var lite för högt för att min lur skulle gilla det.
http://www.youtube.com/watch?v=YpRHPOI9eHo
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster