Nefilim skrev:Nu sticker jag ut! Morressy
Helt j-a överskattad..
Snacka om överskattad kärring"artist"!
Medhåll!
Moderator: Redaktörer
L4 skrev:Nefilim skrev:Nu sticker jag ut! Morressy
Helt j-a överskattad..
Snacka om överskattad kärring"artist"!
Medhåll!
soundbrigade skrev:Forumets mest underskattade tråd.
Efter dagar, veckor och år av radioskval bara MÅSTE jag lyfta denna tråd och vrak ur mig en riktigt stor fyllespya över följande artister:
Oskar Linnros
Lady Gegga
Rihanna
Linnea Henriksson
Melissa Horn
Veronika Maggio
Agnes
Darin
Stiftelsen
Mikael Wiehe
Justin Bieber
Bruno Mars
Daft Punk
The Coors
soundbrigade skrev:...men var finns musik som handlar mindre om kvantitet och mer om kvalitet?
soundbrigade skrev:Det som kan trigga en att skriva om artister som är mögiga är att, för min del, de flesta spelas oavbrutit i de flesta radiokanaler och presenteras som "årets bästa", "dagens främsta artist", "den som inte gillar det här är dum i huvudet" ... Dessa radiopratare oavsett om de sitter på P4 Uddevalla, Risk FM eller Smisk Megapol KONSEKVENT avstår från att spela ALL SORTS MUSIK.
Dagens allätare gillar både Thor-Leifz och Nanne Grönwall. men var finns musik som handlar mindre om kvantitet och mer om kvalitet?
Ring till din favvokanal (radio) och fråga varför de inte spelar den "obskyra" musik du gillar och då får till svar att radiokanalen har i uppdrag att spela listmusik. Och listmusik är upphaussad kvantitetsmusik av särdeles udda slag.

Sanny_X skrev:Starta gärna en radiostation som spelar mässjazz och proggrock och försök sälja reklamtid.
soundbrigade skrev:Sanny_X skrev:Starta gärna en radiostation som spelar mässjazz och proggrock och försök sälja reklamtid.
Jag tar det EFTER jag har skapat en varaktig fred i Mellanöstern och denaturerat Syriens kemvapen samt löst USAs finansiella underskott.
Poppen skrev:Det mesta lät uselt och mynade sen ut till Ebba Grön och imperiet.
fy vad det låter illa. Jag har aldrig insett Thåströms storhet.
- Nu blir säkert någon av er arg men tyvärr jag måste bara säga min åsikt.
Jag kan ha fel men jag tänker ändå inte byta åsikt.
phloam skrev:Nähä ingen nappade på den provokationen.....
Då får jag väl ta i lite hårdare dåra (hifikg, aisopos, gå och läs en annan tråd!:
Aldophson & "hur vi får synthmusik att låta ofarligt och konventionellt" Falk
Sanny_X skrev:soundbrigade skrev:Sanny_X skrev:Starta gärna en radiostation som spelar mässjazz och proggrock och försök sälja reklamtid.
Jag tar det EFTER jag har skapat en varaktig fred i Mellanöstern och denaturerat Syriens kemvapen samt löst USAs finansiella underskott.
Bra att du tar det i stigande svårhetsgrad.
IngOehman skrev:Varför är det så viktigt att berätta om vad man inte tycker om?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 20 gäster