Moderator: Redaktörer
Illuminatus skrev:Vilken fantastisk start på dagen.
Vaknar av att sambon höjer rösten högt och säger, fan, fan. Jag vaknar till och fattar inte vad som händer, helt snurrig i skallen.
Sätter mig upp i sängen och kollar över rummet. Då står min sambo vid högtalaren och säger strax därefter, DET ÄR HÅL I HÖGTALAREN.
Hål??Ropar jag högt genom rummet med en stark morgonröst. Tar mig för huvudet och går bort till högtalaren och ser det jag inte ville se, ett hål mycket riktigt i gummiupphängningen på baselementet för topparna. Katthelvetet har alltså ställt sig upp på bakbenen och satt ena klon rakt genom gummikanten. Ett hål på 1x3mm.
Vad fan gör jag nu?![]()
![]()
Bjorn_ skrev:Har limmat nu, får se hur det går. Lite tveksam för tillfället...
Nattlorden skrev:Den borde du kunna fixa. Den större frågan - hur undviker du att det händer igen?
adzer skrev:Basarn då? de har du väl inga frontskydd till?
Emanuelgbg skrev:Klipp klorna på katten så ofta ni kan annars är det "ogenomträngliga" inte det!
Bjorn_ skrev:Vänta nu... Är det skumkant på dina element?
Illuminatus skrev:Emanuelgbg skrev:Klipp klorna på katten så ofta ni kan annars är det "ogenomträngliga" inte det!
Hade inte katten kostat oss 10 000:- så hade den varit nere på gatan vid det här laget. Men ja, klippa så ofta det går är nog det bästa just nu.
10K är inget ovanligt. Det är heller inga pengar för något man älskar.adzer skrev:Hade inte katten kostat oss 10 000:- så hade den varit nere på gatan vid det här laget. Men ja, klippa så ofta det går är nog det bästa just nu.
10k![]()
Frontskydd är en del av en kattägares eller småbarnsförälders nödvändiga ting. Har råkat ut för samma sak. Liksom många andra på forumet.
Menar du ovulkat butylgummi?Bjorn_ skrev:
Det finns ett svart medel också som man använder till bilrutor och annat men det hade ju inte funkat på din gråa kant. Kommer inte ihåg den kemiska benämningen ...
Nattlorden skrev:Rapporter från USA hävdar muller från Peter Snells grav; troligen vände han sig.
Bagaget skrev:I värsta fall har ju Audionote skumkanter men det är ju en riktigt tråkig utgift när de redan var nybytta![]()
[Edit] Fan det blev snyggt med folien, det skulle nog ge mer WAF här hemma, vad är det för folie?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 14 gäster