Nattlorden skrev:Samma sak gäller där som med stereo och elgitarrslir nattetid. Grannar är oönskade - skaffa fristående villa! Skulle grannarna ÄNDÅ klaga är det bara att le och vara glad.
ja inte var det pga stereon jag köpte hus

Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Samma sak gäller där som med stereo och elgitarrslir nattetid. Grannar är oönskade - skaffa fristående villa! Skulle grannarna ÄNDÅ klaga är det bara att le och vara glad.
ja inte var det pga stereon jag köpte hus
screen skrev:Haakan_W skrev:ja inte var det pga stereon jag köpte hus
Näe, men nu kan man köra sub-regioner hur starkt som helst utan att "farbror pipitut" kommer och avbryter njutningen.![]()
Det känns befriande, förutom att man slipper grannar då också förståss.![]()
MVH Björn//
rhenrics skrev:Extremt bra moderering på detta forumet måste jag säga!Det handlar ju för FAN inte ens om hifi längre i denna tråden!
E skrev:E skrev:Är det enkelt att koppla in ett oscilloskop över förstärkarens
utgång för att observera även små klippta transienter?
nån som mins topic här tro???
Jag ska ej ge nåra råd eller nåt eftersom jag inte ens gillar advantages grejor alls.. För kyliga o trista för min smak...lite "hårda" tycker jag..
fbk skrev:nån som mins topic här tro???
Jag ska ej ge nåra råd eller nåt eftersom jag inte ens gillar advantages grejor alls.. För kyliga o trista för min smak...lite "hårda" tycker jag..
Vilka grejer har du då lyssnat på, för inte kan man kalla Thor 1an och monoblocken S250 för kyliga och hårda, samma med slusteget A300 och S1an. Lite mer fart och fläkt skulle inte skada om du frågar mig
fbk skrev:Vem skulle inte vilja lyssna på AyreMen många gillar dom ju . Men dom har inte hört typ Ayre tex.Vet du föresten vad deras billigaste CD-spelare kostar? Om de nu har flera modeller?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster