Moderator: Redaktörer
PojkenMedTur skrev:oooh, insåg att skruvarna för att öppna kåpan satt under lädret, trodde de var ihop-pressade på nåt sätt :S
Bara skruva isär, fram med lödtången, skala av lite av kabeln, löda fast igen, skruva ihop?
kodapa skrev:Glöm inte att göra rent tangentbordet innan du lagar dom annars kan smutsen transporteras in i lurarna och skapa distortion...
celef skrev:kodapa skrev:Glöm inte att göra rent tangentbordet innan du lagar dom annars kan smutsen transporteras in i lurarna och skapa distortion...
oj, då skulle du se mitt tangentbord, det är mycket smutsigare än det på bilden, och det har jag inte ens uppmärksammat tidigare
hifikg skrev:Passar på att fråga: Jag har flera par in-ear lurar av, ljudmässigt, god kvalitet som gått sönder. Brukar det vara en jord och en pluskabel till varje öra? Sitter det fyra ledare i den lilla kabeln som går in i kontakten? Det e ju såååå tunna kablar. Vill egentligen inte kasta bort mina Bose IE lurar t ex, fixar en normalt darrhänt gubbe som jag att laga dem tror ni? Tacka vet jag mina Sennheiser med utbytbara kablar.
kodapa skrev:celef skrev:kodapa skrev:Glöm inte att göra rent tangentbordet innan du lagar dom annars kan smutsen transporteras in i lurarna och skapa distortion...
oj, då skulle du se mitt tangentbord, det är mycket smutsigare än det på bilden, och det har jag inte ens uppmärksammat tidigare
Man kan alltid skaffa ett svart tangentbord annars...
Användare som besöker denna kategori: Conny och 17 gäster