Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Enbart efterGÖK? Sickena lyxlirare!
Komorok skrev:Jag slänger ut några förslag på datum så får vi sammanställa vilka som vill ha vilket datum av dem och bestämma därefter. Går alla datum bra så skriv det.
Ok, då kör vi:
26/10
vr6jos
-Palle-
2/11
vr6jos
9/11
vr6jos
-Palle-
Hej! Jag är på, vill bara upplysa att det är sweetspot- mässa samt stor hem elektronik mässa 26/10, så 26/10 passar inte mig så bra ivarje fall. Skulle passa bättre med 2/11 eller 9/11 för min del. Synd att jag missade din musikfest i lördags, skulle ju hängt på vr6jos men jag låg hemma med krånglande mageKomorok skrev:Hur som helst. Nu hoppas vi att vi kan börja se oss om efter ett nytt datum att GÖKa på. Vi hoppas ju att intresset finns kvar att fortsätta med UppGÖK. Men aktiviteten i tråden innan batalj var lite halvdålig tyvärr
. Så jag gör så här: Vr6jos verkar vara ganska flexibel med datum. Det är jag som är svår och har för mycket för mig
. Jag slänger ut några förslag på datum så får vi sammanställa vilka som vill ha vilket datum av dem och bestämma därefter. Går alla datum bra så skriv det.
Ok, då kör vi:
26/10
vr6jos
2/11
vr6jos
9/11
vr6jos
MikeBiker skrev:Komorok skrev:Hur som helst. Nu hoppas vi att vi kan börja se oss om efter ett nytt datum att GÖKa på. Vi hoppas ju att intresset finns kvar att fortsätta med UppGÖK. Men aktiviteten i tråden innan batalj var lite halvdålig tyvärr
. Så jag gör så här: Vr6jos verkar vara ganska flexibel med datum. Det är jag som är svår och har för mycket för mig
. Jag slänger ut några förslag på datum så får vi sammanställa vilka som vill ha vilket datum av dem och bestämma därefter. Går alla datum bra så skriv det.
Ok, då kör vi:
[s]26/10[/s]
vr6jos
2/11
vr6jos
9/11
vr6jos
Hej! Jag är på, vill bara upplysa att det är sweetspot- mässa samt stor hem elektronik mässa 26/10, så 26/10 passar inte mig så bra ivarje fall. Skulle passa bättre med 2/11 eller 9/11 för min del. Synd att jag missade din musikfest i lördags, skulle ju hängt på vr6jos men jag låg hemma med krånglande mage
mrk skrev:Ska vi försöka ordna med någon slags handikapp vid övergången, så vi inte mosar dem totalt?
2-ch skrev:mrk skrev:Ska vi försöka ordna med någon slags handikapp vid övergången, så vi inte mosar dem totalt?
Handikappsystemet är redan utarbetat.
Varje km från Stockholm genererar ett avdrag på 0,1 röst
Välkomna

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 29 gäster