Varför kan man inte hitta albumet att köpa digitalt nånstans?
Edit: Den släpps 7 oktober, som jag förstod det.
Moderator: Redaktörer
_Fredrik_ skrev:Per, skulle du kunna få sånt skägg, om du ville?
_Fredrik_ skrev:Sjukt snygg gubbe, sjukt snygg bild!
Har du hört den?Micke23 skrev:Tror jag ska köpa den på vinyl, kan vara kul som omväxling.
Även som enmansband har Prefab Sprout sina poänger, även om det inte riktigt är som de första skivorna.
Vilken klass!PerStromgren skrev:_Fredrik_ skrev:Sjukt snygg gubbe, sjukt snygg bild!
Jag ska inte ta åt mig äran! Det är min morbror som tog bilden, ca 1970, med sin Leica M3, troligen med en Summicron 50 f/2 monterad.
_Fredrik_ skrev:Har du hört den?Micke23 skrev:Tror jag ska köpa den på vinyl, kan vara kul som omväxling.
Även som enmansband har Prefab Sprout sina poänger, även om det inte riktigt är som de första skivorna.
Edit: läste lite fel. Jag tycker deras trummis är så grym och självklart hon tjejen.
Fan va bra skrivet. Jag kan aldrig tröttna på dom och deras lite lätt "lökiga" sound. Så jävla bra.shaft skrev:Tråden fick mig att gå tillbaka och kolla upp Prefabs skivor och hittade en ny för mig: "Gunman" som har körts i Spotify. Ett genuint Prefab släpp som är riktigt bra trots flörten med Country i vissa låtar.
Hoppas den nya skivan också håller en hög nivå.![]()
De skivort som man "måste" ha med dem är (utan någon speciell braighets-ordning)
1. Langley park...
2. Jordan
3. Change the World with music (lite sämre ljud pga Demo-material, men ändå OK)
4. Gunman.
Prefab har ett speciellt sound och om man "kommer in i" i deras musik så är det GULD. Återkommande lyssning gör det bara bättre.
Jansson skrev:Min fru gillar verkligen inte Prefab Sprout.
Tror att jag knäckte henne redan med Steve McQ.
Ska fråga henne vid tillfälle vad hon ogillar mest.
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster